איך בוחרים פח למטבח?

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

פח הוא החומר המרכיב את המיכל לשימור מזון. ניתן למצוא פחים למטבח עשויים אלומיניום, פלדה או פלדה מצופה פח. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בבחירת פח. לדוגמה, ישנם סוגים שונים של פחיות שיגיעו בגדלים וצורות שונות. ובהתאם להעדפתך לשימור מזון, יהיה עליך גם להחליט אם אתה רוצה ללכת על פחיות או צנצנות.

זו משימה קשה אם אתה לא יודע מה לחפש. אבל, אם אתה יודע מה אתה צריך, זה צריך להיות קל.
חשוב לבחור את הפח המתאים למטבח בגלל כל האפשרויות השונות שיש. יש כל כך הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בעת קבלת החלטה זו. הגודל, החומר והצבע הם רק חלק מהם.

עליך לדעת איזה סוג מזון אתה בדרך כלל שומר בפח לפני שתוכל לקבל החלטה. אם אתה בדרך כלל מאחסן מוצרים יבשים כמו קמח וסוכר, אז צנצנת זכוכית עם מכסה מתכת תהיה בסדר. למזונות רטובים שיהפכו לרעים במהירות, בחרו פח אטום למראה שנראה עמיד בפני חלודה.
פחים הם מיכלים שיכולים לאחסן מרכיבים יבשים או רטובים לשימוש עתידי. אתה יכול לבחור את הפח המתאים למטבח בהתאם למה אתה צריך אותו.
בחירת הפח הנכון יכולה להיות קשה אם אינך יודע ממה עליך להיזהר. ישנם שלושה סוגים עיקריים של פחים, הכוללים פחי מתכת, פחיות מפלסטיק קשיח ופחיות מפלסטיק רך.

יש הרבה תבניות מטבח לבחירה. להלן מספר דברים שכדאי לקחת בחשבון בעת רכישה.
חומר: ישנם סוגים שונים של חומרים הניתנים לבחירה לפח, כגון נירוסטה, נחושת, אלומיניום או פח. בחר מה שאתה חושב שיתאים לבית שלך בצורה הטובה ביותר ויספק את התכונות שאתה רוצה. אם אתה רוצה לקנות פח דביק, וודא שהוא עשוי מחומר מתאים כמו פחית או אלומיניום מכיוון שנירוסטה ונחושת לא יספקו תכונה זו.
גודל: מידות הפח נעות בין קטנות שיכולות להכיל 16 עוז ועד גדולות שיכולות להכיל מעל 3 ק"ג מזון. עליך לבחור את הגודל על פי כמות האוכל שאתה בדרך כלל אוכל וכמה אנשים חיים בבית שלך.

בחירת הפח הנכון למטבח שלכם יכולה להיות משימה לא פשוטה במיוחד. עם זאת, ישנם כמה היבטים שכדאי לזכור בעת קבלת החלטה זו.
בחירת הפח הנכון למטבח היא קשה. עליך לשקול כמה פעמים אתה מבשל, מה אתה מבשל, גודל המטבח שלך ועוד. תוכן זה יעזור לך למצוא את הפח המתאים לצרכים שלך על ידי מתן עצות כיצד לבחור אחד בגודל המתאים, בעל מכסה המתאים לו היטב וקל לניקוי.
פח יכול לשמש לדברים רבים במטבח, החל מאחסון שקיות תה ועד שמירת ביסקוויטים. מסיבה זו, חשוב למצוא פח המתאים לצרכים שלך. עליך לשקול למה תשתמש בפח בעת בחירת אחד.

סוגי הפחים הפופולריים ביותר נקראים פחיות ביסקוויטים וחותכי ביסקוויטים. אלה מושלמים לאחסון ביסקוויטים או הכנתם בכמויות גדולות. ניתן להשתמש בהם גם לאחסון פריטי מזון אחרים כגון פסטה או אורז.
פחים הם מיכלים שניתן להשתמש בהם לאחסון מזון או פריטים אחרים. אך לא לכל הפחים יש אותה פונקציה. הפח הטוב ביותר למטבח צריך לשרת מטרה ובעיצוב מושלם עבורו.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון לפני שבוחרים איזה סוג פח להשתמש במטבח שלכם. גורם אחד הוא האם אתה רוצה פחית לאחסון דברים או סיר לבישול בו, כמו גם כמה מקום אחסון יש לך. שיקול נוסף הוא האם אתה זקוק לאחסון אטום או לשקיפות דמוית זכוכית, ואם יש מזון בתוך המיכל ומחוצה לו (כלומר, מדובר במיכל אטום עם מכסה פתוח). החומר ממנו עשויה המיכל משפיע גם על התאמתו, כגון פחיות פלסטיק או מתכת עם איטום סיליקון.
יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת פח למטבח.
עם כל השיקולים האלה בחשבון, ריכזתי רשימה של כמה מהפחים הטובים ביותר למטבח להלן. אני מקווה שהרשימה שלי עוזרת לך כשאתה מחליט איזה פח הכי מתאים לצרכים שלך!

יש הרבה דברים שצריך לקחת בחשבון בבחירת פח למטבח. זה כולל למה אתה תשתמש בו, כמה פעמים תשתמש בו וכמה פעמים אתה חושב שאולי תצטרך לשטוף אותו.
דרך טובה לקבל החלטה זו היא לקרוא ביקורות על פחים שונים שאנשים רכשו על מנת למצוא אחת שמתאימה לצרכים שלך. ריכזתי רשימה של כמה פחים שהם ממש איכותיים ושווים לשקול.

יש לקחת בחשבון הרבה דברים בבחירת פח למטבח שלך, כולל גודל, חומר וסוג כלי הבישול הדרושים לך. לדוגמה, חלק מהחומרים יקרים יותר מאחרים בעוד שחלקם כבדים או קלים יותר.
גודל הוא גם גורם חשוב שיש לקחת בחשבון מכיוון שהוא משפיע על זמינות המקום במטבח שלכם.
חשוב לבחור את הפח הנכון למטבח. עליך לוודא שאתה מקבל אחד המתאים לצרכי הבישול שלך ומתאים גם לסגנון הבישול שלך. בעת בחירת פח יש לקחת בחשבון כמה דברים מרכזיים.

1) חומר פח:
ישנם שני סוגים של חומרים המשמשים בפחים – מתכת וקרמיקה. פחי מתכת זולים יותר מקרמיקה, אך הם יכולים להיות גם כבדים יותר. פחיות קרמיקה מציעות בידוד טוב יותר מאשר מתכות, וזה מושלם אם אתה רוצה לאחסן מזון לתקופה ארוכה.
2) גודל פח:
מידות הפחיות תלויות בכמה אנשים אתם מתכננים לבשל בלילה או באיזו תדירות אתם צריכים לבשל לעצמכם או לאחרים. אם זה רק לאדם אחד,
בחירת הפח הנכון יכולה לעשות את כל ההבדל כאשר אתה מבשל משהו טעים. ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון כאשר אתה בוחר את הפח שלך, אך חשוב לדעת שלא כל הפחים נוצרים שווים.
חומר המחבת יקבע את ביצועיה במטבח. אם אתה רוצה משטח בישול דביק, בחר תבנית עשויה קרמיקה או טפלון. אם אתה רוצה שהאוכל שלך יתבשל באופן שווה, אז ברזל יצוק מושלם לצרכים שלך. לא מומלץ להשתמש בנחושת אם אינכם זקוקים לו מכיוון שהוא נוטה להגיב עם מזון חומצי ולשנות את טעמו.
בחירת פח יכולה להיות קשה עבור אנשים מסוימים. אבל ישנן דרכים להקל על כך שלא תצטרך לבחור ביד.
-אתה רוצה משהו כבד? או משהו עם מכסה?
-מהן המידות של האוכל שיבשל בתבנית? האם הוא יתאים לתנור או למיקרוגל?
-מה התקציב שלך לרכישת פח? האם אתה רוצה להוציא יותר כסף על משהו איכותי יותר, או ללכת עם אפשרויות פחות יקרות.
-אתה צריך את הפח בגודל או צורה מסוימים, כמו ריבוע במקום עגול?
פח הוא כלי שבו איטום מזון ומשקאות וניתן לבשל בו במים רותחים. המילה יכולה להתייחס גם למתכת, פלסטיק או חומר אחר שממנו עשויים מיכלים מסוג זה.
באופן כללי, ההחלטה במה להשתמש כדיל למטבח תלויה בצרכי המשתמש. לרוב עדיף לרכוש אחד שהורכב מחומרים באיכות גבוהה שיחזיקו מעמד לאורך זמן. צריך גם להשיג אחד שיכול לשמש לדברים רבים ושונים, כך שניתן יהיה לנצל אותו טוב יותר בכל המטבח במקום להיות מוגבל רק למטרה העיקרית שלו.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button