איך לבחור נכון תאורה למטבח?

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

המטבח הוא ללא צל של ספק אחד מהאזורים החשובים ביותר בבית, וזוהי סיבה מספיק טובה לשים לב לאלמנטים הקטנים ביותר. שדרוג של המטבח לא חייב להתבצע רק על ידי שיפוץ כולל של המטבח כולו, אלא גם רק על ידי בחירת התאורה הנכונה. תאורה למטבח יכולה להיות האקס פקטור של המטבח, ובמידה מסוימת של הבית כולו. אז איך תוכלו להיות בטוחים שאתם עושים בחירה שתהיו שלמים איתה? בסוף המרחק בין בחירה נכונה לבין בחירה לא נכונה הוא מאוד קטן, ואנו רוצים שאתם תהיו במקום הנכון.

תבחרו גופי תאורה מעוצבים

הדבר הראשון שאתם צריכים לשים אליו לב כאשר אתם בוחרים תאורה למטבח, זה כמובן לבחור את גוף התאורה הנכון. ההמלצה שלנו אליכם היא שתבחרו את גוף התאורה הכי מעוצב והכי מרשים שיש, כי הוא יוסיף למטבח יופי חסר פשרות. אם תבחרו גוף תאורה פשוט, זה אוטומטית יפגע במראה של המטבח כולו – כך שאל תשכחו לשים לב גם לגוף התאורה עצמו.

תבחרו תאורה חסכונית עד כמה שניתן

אם אתם אוהבים לעבוד במטבח, ככל הנראה התאורה תהיה דולקת שעות נוספות. כך שאתם צריכים לקחת בחשבון שהיא תהיה חסכונית עד כמה שאפשר, כך שלא תמצאו את עצמכם משלמים חשבון חשמל מנופח. בחירת המנורה היא קריטית בנושא הזה, ומוטב כי תתייעצו עם אנשי המקצוע הנכונים כך שתוכלו לבחור את התאורה הכי חסכונית אך גם הכי יעילה שעומדת לרשותכם.

תבחרו צבע תאורה מתאים

לצבע של התאורה יש תפקיד מרכזי בעיצוב המטבח כולו, ולעיתים ההבדל בין תאורה לבנה לצהובה יכול להיות משמעותי. כך שמוטב כי תשימו לב לצבעים של הנורות שאתם רוכשים, כך שתוכלו לשלב אותם כמו שצריך. בחלק מהמקומות תהיו חייבים לשים נורות לבנות, ובחלק מהמקומות תוכלו להוסיף נורות צהובות על מנת ליצור הרגשה יותר נעימה הרבה פחות רשמית – תשימו לכך לב.

תבחרו תאורה שיוצרת אווירה אידיאלית

האווירה במטבח חייבת להיות נעימה, הרי אתם יכולים לבלות שם שעות ארוכות – ולא מעט אורחים גם יכנסו למטבח. תאורה למטבח חייבת להיות מזמינה, וחייבת להיות כזאת שיוצרת את האווירה הכי טובה שיש. כך שתשימו לב לאווירה שהנורות מיוצרות ביחד עם האור הטבעי שנכנס למטבח, כך שתוכלו לעשות בחירה שבסוף גם תהיו שלמים עם התוצר הסופי שאותו אתם אמורים לקבל.

תבחרו תאורה למטבח שתהיה פרקטית

אולי אתם לא בדיוק מבינים מה זה אומר, אך הפרקטיות של התאורה היא עוד אלמנט שאתם צריכים לשים אליו לב. המשמעות היא שאתם צריכים לקחת בחשבון כי אתם מבשלים לא מעט במטבח, כך שהתאורה חייבת להאיר את האזור ולהיות כזאת שתסייע לכם לבצע את המטלות השונות – אתם לא יכולים להרגיש כי התאורה מגבילה אתכם

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button