בחירת השולחן המתאים לפינת האוכל

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

הכתבת הטון העיצובי השלט במטבח לא יכולה להתבסס על פרט אחד מרכזי או אפילו שניים; מדובר במכלול של אלמנטים שונים שיחדיו בונים את האווירה המדויקת שכה חיפשנו אחריה.
בעוד שעיני הכול נשואות אל עבר ארונות המטבח, המיקום המדויק של המקרר או המראה העיצובי של התנור, הרי שכאן נרצה להתרכז דווקא באלמנט ש"יוצא" קצת מן המטבח אך משפיע עליו, ומקשר בין חללו המרכזי אל עבר הסלון.

שולחן אוכל – מה כל הסיפור?

בדיוק כמו שהספה שבסלון היא המקום שמאפשר לנו ליהנות מזמן איכות יחדיו כמשפחה, כך פינת האוכל היא המקום שבו כולם מתכנסים לסעודה, או אפילו ארוחת בוקר קלילה. ובדיוק כמו שהסלון הוא המקום שבו כל המוזמנים מעבירים את הזמן בנעימים במסיבה או בערב חג, כך שולחן האוכל הוא המקום המרכזי שאליו מתכנסים כולם עם שפע של טעמים וניחוחות מזמינים.
חשוב תמיד לקחת בחשבון את ההיבטים של עיצוביות אל מול נוחיות ופונקציונליות. מצד אחד אנחנו רוצים שהוא ישרת אותנו נאמנה, אך מן הצד השני, אין כיף גדול יותר מלבהות בשולחן אוכל מזמין ויפהפה, כזה שבדיוק קולע למה שראינו בדמיוננו.

שילוב אלמנטים של עץ, אבן וברזל

לשולחן אוכל היכולת לשנות את האווירה באופן משמעותי, ולעתים הוא אפילו יכול לייתר את הצורך בניתוץ על המטבח ובנייתו מחדש.

ניתן לבחון את האלמנטים שיכתיבו את הטון העיצובי הרצוי. כך למשל, שולחן עץ מלא נקי, יכול להשתלב בעיצוב מודרני, ואף לשבור את המראה החלק והנקי עם מראה עץ חמים ומזמין.

אלמנטים של עץ, אבן וברזל מנגד, יאפשרו לנו להגיע לסגנון כפרי מסוים, כזה שיוכל לספק חום נוסף למטבח, ואף להכתיב טון מחוספס מעט, אפילו גס.

אלמנט של ברזל ועץ, יכול לאפשר לנו לייצר מראה אורבני מסוים, ואפילו פשטני.

מידות והתאמה

בכל חנות ריהוט, חשוב להגיע לאחר שמבוצעות המדידות הנדרשות. חלל המטבח יכול להיות רחב ידיים, אך מיקומו של אלמנט נוסף דוגמת שולחן אוכל שלא הותאם כהלכה, יכול לתפוס נפח משמעותי מן המרחב ולפגום בחוויה הכללית.

פתרון נהדר ואפילו מוכר, הוא רכישת שולחן אוכל המבוסס על מכניזם פנימי ולוחות להרחבה וקיצור אורכו של השולחן. בדרך הזו, תוכלו למקם את שולחן האוכל שלכם במטבח בימי שגרה, ולהרחיבו ולהביאו עד לחלל הסלון בימים של חג ואירועים.

ישנם אף פתרונות מתקדמים יותר בדמות שולחנות שהופכים למזווה באמצעות מכניזם ייחודי. היתרון הוא כמובן במרחב הנהדר שהם מקנים לנו, אך לרוב הם אינם מאפשרים הרחבות גדולות יותר עבור אירועים מרובי משתתפים.

הכיסאות

לכיסאות ישנה נוכחות רבה, כזו שלעתים אף מתעלה על השולחן. הקפידו לזכור שכן נוחיות היא מעל הכול. בכל רכישת שולחן אוכל, בקשו לשבת, להתרווח, בדקו את פינת האוכל והנוחות הכוללת.

לעתים, ייתכן מאוד שתופתעו לגלות כי הספיקה רכישתה של פינת אוכל מעוצבת חדשה, כדי להעניק למטבח אווירה חדשה, מרעננת ומזמינה.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button