בחירת סרט הדבקה למטבח – כך תעשו את זה נכון

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

מהו סרט הדבקה למטבח ומדוע רבים משתמשים בו? פעמים רבות, כשמסיימים לבנות לכם את המטבח, אתם מגלים כי הארונות והמדפים הגדולים אינם מספיקים להטמעת תכולה קטנה לשימוש נגיש. אחרי הכל, אם כל יום אתם משתמשים בכף חלוקה מסוימת לבישול וטיגון, אתם לא באמת תשלפו אותה כל בוקר מארון הממוקם ליד התקרה, נכון? לכן, בעלי מטבח מגיעים למסקנה שהם צריכים מקום אחסון פונקציונאלי בו ניתן להשתמש מדי יום. מקום האחסון הזה הוא כמובן מתלה הפלסטיק או המתכת. המתלה הוא צמוד קיר. הכיצד? הוא מבוסס על סרט הדבקה דו צדדי לשידוך לקיר המטבח. ברם, אם מצאתם מתלים שאתם מאד אוהבים בעיצוב שלהם, האם זה אומר בהכרח שסרט ההדבקה שיגיע בחבילה יעשה את העבודה? לא בהכרח. היבוא בארץ מאד מפותח ומתבסס על מפעלים רבים בעולם, חלקם ידועים יותר וחלקם פחות. אתם לא הייתם רוצים ליפול על מתלה מטבח שיפיל לכם את הסיר והמחבת שתליתם ויגרום לשבירת השיש שמתחת. לכן, סרט הדבקה למתלה למטבח קונים אך ורק בחברה מקצועית לסרטי הדבקה.

התאמת סרט ההדבקה למתלי המטבח החדשים שרכשתם

ניתן, בהתאם לחומר הייצור ומשקל הסחיבה המבוקש של המתלה, לבחור סרט הדבקה ייעודי. זה כמובן צריך להיות סרט דו צדדי לשידוך גם לקיר וגם לחלק האחורי של המתלה. עיינו במארז המתלה שרכשתם ובדקו לאלו משקלים הוא אמור להתאים. אם מדובר במתלה שנועד לתליית סירים ומחבתות, סרטי הדבקה חזקים במיוחד הם שנדרשים, וזאת בשונה ממתלים שנועדו לתליית כפות, מגבות ומצקות. למרות זאת, אנו ממליצים תמיד לבחור סרטי הדבקה הכי איכותיים שאתם יכולים, אשר להם כושר סחיבה הכי טוב והכי כבד.

הדבקת המתלים בבטחה בקיר המטבח

גם אם המתלים ממוקמים מעל שיש שביר, אין לכם ממה לחשוש. התבססות על סרטי הדבקה מקצועיים, עם תו תקן מערבי נוקשה, תקבע לכם את המתלים ותאפשר לכם תלייה בטוחה וחלקה. אנו כן ממליצים לעיין במארז מתלי המטבח שקניתם כדי לוודא שהם לא יישברו אם תתלו עליהם תכולות כבדות מדי (למשל אם מדובר במתלים מפלסטיק, סיכוי טוב שהם יתאימו רק לתכולות קלות) אך באשר לדבקים שלהם, חברת סרטי הדבקה מקצועית תספק עבורכם את הטובים ביותר.

 

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button