האם כדאי לשפץ מטבח בדירות להשקעה?

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

לפני שנגיד כל דבר אחר נענה בצורה חד משמעית, כן – כדאי בהחלט לשפץ מטבח בדירות המיועדות להשקעה. ואחרי שאמרנו את זה, יש כללים שצריך לדעת ולהכיר בתחום של השבחת נכסים אם רוצים לדבוק במטרת ההשקעה לייצר רווח כלכלי. לשפץ את המטבח כן, אבל לא כל שיפוץ הוא כדאי ולא בכל היקף. אז מה הופך את המשימה של שיפוץ מטבח במסגרת דירות להשקעה לכל כך כדאי ועל מה חשוב להקפיד בשיפוץ כזה? על כך תוכלו לקרוא ממש כאן בשורות הבאות.

 

למה זה כדאי?

ובכן, בהנחה שבחנתם לפניי ולפנים את הדירה בה אתם משקיעים ובהנחה שאתם מכירים את תנאי השוק האזוריים ואת פוטנציאל הרווח העומד בפניכם, השבחת הנכס שאתם משקיעים בו היא לא רק אופציה כדאית אלא הכרחית. הרעיון בעולם ההשקעות בכלל וגם בתחום הספציפי של דירה להשקעה הוא מאוד ברור – לקנות נמוך ולמכור גבוה. אם אתם בונים על כך שתוכלו למצוא דירה במחיר מציאה ולמכור אותה בדיוק כפי שהיא ברווח גדול, ייתכן שעולם ההשקעות הוא לא התחום שלכם. כל תהליך השקעה חייב לגלם בתוכו תהליך של השבחה. בעולם המניות, השבחה זו מתבצעת על ידי החברה שהנפיקה את המניות, שמשביחה את פעילותה ורווחיה באופן שבא לידי ביטוי בשווי המניה. בתחום הנדל"ן, ההשבחה צריכה להיעשות על ידכם וחשוב למצוא את הדרכים הטובות ביותר להשביח את ערך הנכס לפני שמעמידים אותו למכירה.

 

השבחת נכס באמצעות שיפוץ מטבח – לעשות את זה נכון

בכל מה שקשור לתהליך של שיפוץ מטבח לצורך השבחת נכס ולמעשה לכל פעולת שיפוץ אחרת שמיועדת להשביח את ערכו של הנכס, הכלל הוא מאוד פשוט ובלתי מתפשר – עלות ההשבחה צריכה להיות נמוכה מתרומתה לערך הנכס. במילים אחרות, אם מטבח משופץ, מעוצב ומאובזר יכול להוסיף לכל היותר 30,000 שקלים לערך הדירה, אתם לבטח לא רוצים להשקיע בשיפוץ יותר מ-30,000 שקלים ולמעשה אתם רוצים לבצע שיפוץ בהרבה פחות מזה – הפער הוא הרווח. את הערכת התרומה הפוטנציאלית של כל פעולת השבחה אתם צריכים לבצע בצורה מקצועית על בסיס עקרונות השקעה בתחום של דירות להשקעה ועל בסיס היכרות עם מחירי הדירות באזור הספציפי ועם פוטנציאל ההשבחה הכולל העומד בפניכם עד לרף המחיר העליון שאפשר לצפות לו באותו אזור. יחד עם זאת, גם בגזרה השנייה של שיפוץ המטבח עצמו, אתם חייבים לנהוג בדיוק באותה מידה של מקצועיות.

 

שיפוץ מטבח על ידי מקצוענים

כדי להבטיח שאתם עושים את הדברים בצורה נכונה ובהנחה שיש לכם מספר שמהווה את מקסימום ההשקעה האפשרית מבחינתכם בשיפוץ המטבח, מה שאתם רוצים כעת זה למצוא אנשי מקצוע מומחים בתחום הספציפי של שיפוץ מטבח וכאלה שגם מכירים את התחום של דירות להשקעה, את האילוצים הקיימים בו ואת המטרות הייחודיות לו. הידע המקצועי, היכולות, הניסיון והיצירתיות של איש המקצוע, יכולים להכריע במידה רבה את היכולת שלכם להביא את ערך הדירה למקסימום האפשרי באמצעות מינימום השקעה בתהליך ההשבחה, לפחות בכל הקשור למטבח. עבור מהלכי שיפוץ אחרים בדירה, תידרשו לאנשי מקצוע אחרים בעלי אותן יכולות בדיוק.

 

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button