המדריך המלא לעיצוב תאורת המטבח עם רכיבי תאורה לבית בסגנון כפרי

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

מעוניינים לדעת כיצד לבחור תאורה למטבח בסגנון כפרי? במאמר זה אנו נספק לכם את המדריך המלא שיאפשר לכם לשנות מן המסד ועד הטפחות את מערכת התאורה שלכם במטבח וליצור על התקרה סט עיצובים כפרי מרשים. מהו הסוד בעיצוב תאורה כפרי ובמה הוא נבדל מסגנונות עיצוב אחרים כמו המודרני או הבורגני העתיק? בעוד הסגנון הבורגני הוא סגנון שמרני אשר כפוף לזמן ולמקום, עם מנורות צמודות תקרה בנישה המודרנית ועם נברשות תלויות בנישה הבורגנית העתיקה, בסגנון הכפרי גופי התאורה מתבססים על אומנות טהורה, כלומר על גיבוש מיוחד ומקורי של הצורות שאליהן מחובר משטח התאורה. לכן, נדרש מדריך כדי לדעת כיצד להתמודד עם בחירה מורכבת ולא שגרתית שכזו, המבוססת על תאורה לבית בסגנון כפרי בחדר המטבח.

בחרו את רכיבי התאורה על בסיס הדמיית מחשב של חנות עיצוב בית

בחנות בה מוכרים מוצרי קבע לעיצוב הבית תוכלו להיחשף למכלול גופי תאורה מעוצבים שנועדו במיוחד לסגנון הכפרי. את המטבח שלכם אתם מכירים היטב, אבל בשביל להבטיח שלא נעשות טעויות בבחירה, אנו ממליצים להתחיל את המסלול שלה בהימצאות בו תוך שאתם בודקים מול טלפון נייד או לפטופ מחובר לאינטרנט את דגמי גופי התאורה השונים. השוו אותם לארונות, השוו אותם למזווים, השוו אותם למשטחי העבודה ולפרופילי החלון, וכן לכל אובייקט אחר אשר בולט במרחב המטבח. בחרן רכיבי תאורה לבית בסגנון כפרי שניכרים כדומים ומשלימים את סביבת המטבח שלכם.

ודאו שהבחירה שלכם נכונה בפרספקטיבה

מהי פרספקטיבה? יחס גדלים מדומיין בין כל רכיב עיצובי חדש לבין קונסטרוקציית עיצוב חדר קיימת. בלעדי הפרספקטיבה, אתם עלולים לבחור גוף תאורה גדול ומגושם שיבלוט לא יפה במרחב או לא פחות חמור מכך, רכיב כה קטן עד כי הוא יהיה חסר אמירה עיצובית בפועל. איך נמנעים מזה? מוודאים כי במטבח קטן גופי התאורה לא מבוססים על צבע יותר מדי בהיר ובחדר גדול לא על צבע יותר מדי כהה, וכן שהרכיב עצמו עבה אם הוא מיועד לחדר גדול ודק אם הוא מיועד לחדר קטן.

המטבח סמוך לסלון? מומלץ לעצב את התקרה בהמשך המרחב באותו הסגנון

עיצוב סלון בסגנון כפרי, בדומה למטבח, מבוסס אף הוא על תאורה תואמת. בדרך כלל, בבתים הסלון והמטבח או מחוברים ממש או ממוקמים זה לצד זה עם דלת הפרדה. אם זהו המקרה שלכם, רצוי לממש עיצוב סלון בסגנון כפרי על בסיס רכיבי תאורה מתאימים הדומים לאלה שבחרתם עבור המטבח.

 

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button