חומרים מקצועיים לשיפוץ המטבח

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

רבים חולמים על מטבח פרקטי ואסתטי שיתאים למרחב ויענה על הציפיות שלהם. בתהליך שיפוץ מטבח ניתן לחדש מטבחים ישנים ולשדרג על פי תכנון עכשווי אשר יתכתב עם צרכי הדיירים וישקף את הסגנון המועדף, בין אם באמצעות החלפת חזיתות, הוספת אי מרשים ופונקציונאלי, תאורה מחמיאה וכדומה.

חשוב להפקיד את פרויקט שיפוץ המטבח בידיים המקצועיות ביותר של מומחים שידעו לתכנן ולבצע בפועל והם משתמשים הן במכשור מקצועי והן בחומרים מקצועיים שלרוב אינם ניתנים להשגה לצרכן הפרטי או מוצעים במארזים גדולים במיוחד ודורשים גם מיומנות בתהליך היישום.

לפניכם הכרות קצרה עם חומרים מקצועיים לשיפוץ המטבח לרבות איטום, ציפויים אנטי בקטריאליים וחומרים שונים בהם משתמשים בפרויקטים שונים בהתאם לצורך.

שיקום באמצעות סילר ייעודי למטבח

מטבח כחלל רטוב דורש הגנה מפני נוזלים מכתימים שלא יחלחלו פנימה למשטחי העבודה או הארונות ויגרמו עם הזמן לריקבון או לנזקים שונים. כאן נכנס לתמונה סילר שתפקידו להקנות שכבת הגנה וליצור מעין חיץ בין נוזלים לחומרים מהם עשוי המטבח כאשר כיום ישנם סילרים שאינם משנים גוון ושומרים על המראה הטבעי של ארונות המטבח או השיש בו בחרתם ומתאימים ליישום בסביבה פעילה.

סילר ננו הוא למעשה סילר כמעט חסר ריח ומתאים לשטח כיסוי רחב ומקנה הגנה מצוינת מפני כתמים תוך חדירה גבוהה לעומק התשתית ובכוחו להפחית נזקים פוטנציאליים של מלחים, כלורדים ונזקים אלקליים והוא גם הופך את המשטח לקל יותר לניקוי ותחזוקה והוא מתאים הן לשיש והן לבריקים וגרניט, עמיד בקרני UV ואינו מצהיב ולכן, הוא אידיאלי למשטחים במטבח שחשופים לאור השמש בקרבת פתחים דוגמת דלת או חלונות.

כמובן שחשוב ליישם אותו בדרך המקצועית ביותר כמו למשל, כשתשתית נקייה לחלוטין ויבשה על מנת שתתאפשר ספיגה מקסימלית של החומר ויש להימנע מהצטברות עודפים של חומר על גבי התשתית וכדומה.

כדי לשקם את השיש בעת שיפוץ המטבח נהוג להשתמש בחומר ייעודי לשיקום אבן מתפוררת על בסיס מינרלי המייצר ריאקציה כימית בין החומר ללחות וכך משקם ומגן גם מפני שחיקה ובלאי. הוא גם מאפשר דיפוזיה של לחות, מפחית ספיגות נימית, עמידת בקרני UV ומשפר את ההגנה מפני חומצות שונות. היבוש שלו מידי כך שהוא לא מושך אבק או לכלוך ולאחר היישום התחזוקה של השיש פשוטה יותר והשיש ייראה טוב יותר באופן משמעותי.

ציפוי אנטי בקטריאלי למטבח נקי ובטוח יותר

מוצר המתכת הם חלק בלתי נפרד מהמטבח – פרזול, ברזים, כיריים, תנורים, לעיתים גם כיור מתכתי. היום בעידן הקורונה ברורה יותר החשיבות של חיטוי ושמירה על ניקיון, אך לא תמיד ניתן לחטא את המטבח ולכן כדאי להשתמש מראש בציפוי אנטי בקטריאלי ייעודי למתכות המעניק הגנה לברזים, משטחי עבודה, ידיות וכדומה מפני בלייה, חלודה ועוד נזקים סביבתיים.

מדובר בציפוי בטכנולוגיה מתקדמת שניתן לנקות במים בלבד כך שאין צורך לערב מסירי שומנים, חומצות או כימיקלים למיניהם וגם המזהמים והלכלוך אינם נדבקים למשטח ואפשר ליהנות מסטריליות גבוהה יותר. היופי הוא שציפוי זה אינו משנה גוון, מתייבש מהר, לא מזיק לסביבה ומאושר למגע עם מזון, עמיד בטמפרטורות גבוהות במיוחד ובפני קרינת UV ובלחץ מים גבוה ולכן נחשב אידיאלי להגנה בעת שיפוץ מטבחים. כמו את כל החומרים המקצועיים גם ציפוי מעין זה כדאי לתת למקצוענים לבצע בפועל על מנת להשיג את התוצאות הטובות ביותר למטבח המחודש שלכם.

אנשי מקצוע ישתמשו גם לאחר השיפוץ או ימליצו לכם על חומרי ניקיון עוצמתיים ומומלצים במיוחד המתאימים למגע עם שיש, עץ וכדומה כך שתוכלו לשמור לאורך זמן על מטבח מבריק ויפה.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button