חידוש מטבחים במבצע

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

מבצעים הם דבר שכולנו אוהבים. המבצעים מאפשרים רכישה של מוצרים או של שירות במחירים מוזלים יותר, ויכולים להופיע בדיוק בזמנים שבהם אנחנו זקוקים להם. הצורך ברכישה של מוצרים או שירות מסוימים תלוים בכל מיני דברים, וכאשר יש מבצעים – לפעמים הם מהווים את המניע שגורם לנו לעשות את הצעד ולקנות אותם. אחד הדברים שהכי כיף לעשות הוא חידוש מטבחים במבצע, היות והדבר מאפשר לנו גם להנות מחידוש של המטבח וגם להנות ממחירים מצוינים. במאמר הקרוב נבין עוד על חידוש מטבחים במבצע, מה הם כוללים ומה המחירים המיוחדים שלו. אז בואו נתחיל!

חידוש מטבחים – מי צריך את זה בכלל?

חידוש מטבחים הוא פעולה שכדאי לעשות ברגע שהמטבח מפסיק למלא את תפקידו כראוי. ומה הכוונה? להבדיל משיפוץ מטבחים או שדרוג מטבחים, חידוש מטבחים ועל אחת כמה וכמה חידוש מטבחים במבצע הוא זול יותר, קצר יותר ומאפשר להגיע לתוצאות נהדרות של מטבח שנראה מצוין.

מה כולל חידוש מטבחים?

חידוש מטבחים מתמקד בעיקר בכל הנושא של חידוש ארונות מטבח וחידוש השיש. אפשר כמובן לחדש גם את מערכת האינסטלציה שבמטבח במידה ורוצים להשקיע סכומים גדולים יותר, אך הדבר הוא בהחלט אינו חובה.

בגדול חידוש מטבחים מתבסס על תשתיות המטבח הקיימות, ולכן מחירו יכול להיות זול יותר גם בלי מחירים מיוחדים. אולם חידוש מטבחים במבצע יציע מחירים אפילו נוחים יותר מחידוש מטבחים ללא מבצע, כך שאם אתם זקוקים לאחד כזה – חידוש מטבחים במבצע הוא בדיוק בשבילכם.

חידוש מטבחים במבצע

אז איך בא לידי ביטוי חידוש מטבחים במבצע? כמו שציינו חידוש מטבחים הוא גם ככה עניין שבאופן יחסי לדברים אחרים נחשב זול יותר, אבל חידוש מטבחים במבצע הוא אפילו טוב יותר בכל מה שנוגע למחיר.

לדוגמה, החלפת הדלתות של ארונות המטבח בדרך כלל יכולה להסתכם במחירים יחסית נמוכים – למשל דלת עם גימור של פורמייקה תעלה בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח ואילו בזמן חידוש מטבחים במבצע יכולה לעלות בין 160 ש"ח ל-360 ש"ח. תכפילו את ההפרש במספר הדלתות שאתם צריכים להחליף והופ, הנה לכם חסכון של מאות שקלים ברגע.

אותו הדבר עובד גם עם החלפת השיש. כמובן שהדבר תלוי בגודל ובחומר, אבל בגדול אם החלפת השיש יכולה לעלות באופן רגיל מחיר של כ-5,000 ש"ח, בזמן חידוש מטבחים במבצע אפשר להגיע גם למחירים של 4,500 ש"ח, והנה לכם חיסכון נוסף.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button