חידוש מטבחים מחיר

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

כמו שטלפון מתבלה, כמו שבגדים מתבלים וכמו שמצעים מתבלים – כך גם המטבח שלנו עם השנים הולך ומתבלה. הארונות כבר לא נראים כמו פעם גם הם – הם חורקים, הם מתקלפים ואתם מוצאים את עצמכם נמצאים במרכזה של זירה שהולכת ומתפרקת בכל יום עוד קצת. כדי להתגבר על הדבר הזה, כדאי מאוד לבצע חידוש מטבחים, ובמאמר הזה נבדוק את הנושא חידוש מטבחים מחיר.

חידוש מטבחים – איך הוא בא לידי ביטוי?

חידוש מטבחים, להבדיל משיפוץ או שדרוג למשל, הוא פעולה שבה "מתלבשים" על שלד המטבח הקיים ולמעשה מחדשים אותו. הפעולה יכולה לכלול החלפה של דלתות ארונות המטבח, שדרוג של השיש הקיים וכן טיפול במגירות המטבח.

חידוש מטבחים מחיר

כשמדברים על חידוש מטבחים מחיר מדברים על טווח יחסית גדול של מחירים. חידוש מטבחים מחיר יכול להתחיל ב-1,000 ש"ח עבור חידוש של דלתות ארונות המטבח ויכול גם להגיע למחירים של 16,000 ש"ח, 20,000 ש"ח ואף יותר במידה ורוצים לחדש את כל מה שקשור במטבח.

חידוש מטבחים מחיר יושפע גם בהתאם לחומרים שתבחרו לבצע באמצעותם את החידוש. במידה ותבחרו דלתות בגימור של פורמייקה, לדוגמה, המחירים יהיו זולים יותר, ואילו בחירה בדלתות בגימור של זכוכית שמגיעות בתוך מסגרת של אלומיניום, המחירים כבר יהיו יקרים יותר. ההבדלים הם בין 1,000-2,000 ש"ח לבין 9,000-10,000 ש"ח.

במידה ותרצו להוסיף לחידוש מטבחים גם עיצוב מחדש של השיש הקיים, תצטרכו גם כאן להיפרד מעוד כמה אלפי שקלים בעבור החידוש. בסופו של דבר, חידוש מטבחים מחיר יושפע בעיקר ממה שתבחרו לעשות ומאיך שתבחרו לעשות.

איך אפשר לצמצם עלויות?

כשמדברים על חידוש מטבחים מחיר כבר הבנו שיש טווח יחסית גדול של תקציבים ומחירים, כך שלא בהכרח מי שהתקציב שלו יחסית נמוך לא יוכל לבצע חידוש מטבחים. הסוד בלמצוא מחיר חידוש מטבחים טוב והגיוני הוא פשוט להחליט מראש ולתכנן מראש את מה שאתם רוצים לעשות במטבח שלכם. בנוסף, אחרי שתבחרו, אנחנו ממליצים לשבת ולהשוות בין כל בעלי המקצוע שיכולים לעשות עבורכם את העבודה.

ככל שתשקיעו יותר בחיפוש בעלי מקצוע מקצועיים עם המלצות, מחירים הגיוניים ותבקשו לראות עבודות קודמות שלהם, כך תעלו את הסיכוי שעבודת חידוש המטבחים תצא מעולה ולפי שביעות הרצון שלכם. אל תהססו לשאול את בעל המקצוע את כל השאלות לפני ביצוע העבודה כדי למנוע תקלות שעלולות לצוץ בהמשך. בהצלחה!

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button