חידוש מטבח ישן

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

בוודאי לא פעם כשהייתם אצל סבא וסבתא שלכם חשבתם לעצמכם "וואו, כמה ישן הבית הזה!". כשסבא ביקש שתכינו לו קפה ופתחתם את הארון הוא חרק והרעש צרם לכם באוזניים, כשפתחתם את המגירה לקחת כפית נלחמתם איתה במשך כמה שניות טובות כדי שתצליח להיפתח ובקיצור – ברור לכולם שהמטבח הוא ישן ולא מתפקד כבר כמו שפעם. אז במקום להתלונן תנו לסבא וסבתא את המאמר הקרוב בו נדבר על חידוש מטבח ישן, ותדאגו שבפעם הבאה שתכינו לסבא קפה – המשימה לא תהיה כל כך מסובכת. מוכנים? קדימה, בואו נתחיל!

מה זה אומר חידוש מטבח ישן?

אתם בוודאי לא מבינים מה הכוונה כשאנחנו אומרים חידוש מטבח ישן וזה בסדר, אפשר להיות רגועים – מי שלא מגיע מתחום הבנייה והנגרות אין סיבה שידע בשלוף למה מתכוון הביטוי חידוש מטבן ישן. אנחנו כאן כדי להסביר לכם מה זה אומר וכדי שתוכלו להעביר גם לסבא ולסבתא את המידע החשוב הזה.

אז מה זה אומר חידוש מטבח ישן? ובכן, אין צורך להיבהל, לא מדובר כאן בשיפוץ מאסיבי שיצריך מכם לצאת מהבית למשך חודשים ארוכים וישאב מכם כספים רבים – להיפך. חידוש מטבח ישן מטרתו להתבסס על שלד המטבח הישן ועליו להרכיב את המטבח החדש.

מה כולל חידוש מטבח ישן?

כשמדברים על חידוש מטבח ישן בדרך כלל הדבר כולל החלפה של ארונות המטבח, חידוש השיש במידה ויש צורך בכך וכן עבודות אינסטלציה במידה והן נחוצות. הבסיס של חידוש מטבח ישן מתרכז בעיקר בתחום ארונות המטבח, ומה זה בעצם אומר?

כשמחדשים את ארונות המטבח יש להקפיד לבדוק שהבסיס שכולל את הצירים והמסילות הוא תקין, ורק אחרי כן "להלביש" עליהם את דלתות ארונות המטבח החדשות. כמובן שהרכבה של דלתות ארון חדשות על בסיס מסילות וצירים שבורים ולא תקינים – יגרום להוצאה כספית מיותרת ועבודה כפולה, שכן דלתות ארון המטבח לא יחזיקו מעמד.

מה המחיר של חידוש מטבח ישן?

כשמדברים על מחיר של חידוש מטבח ישן מדברים בגדול על טווח מחירים יחסית רחב שמתחיל בכ-2,000 ש"ח ויכול להגיע גם ל-10,000 ש"ח ויותר. הכל תלוי מה בוחרים לעשות, אצל מי עושים ובאילו חומרים בוחרים לבצע חידוש מטבח ישן. כדי לקבל הצעת מחיר עדכנית ורלוונטית כדאי לפנות לבעל מקצוע שיוכל להסביר, להנחות ולשקף לכם את התהליך שעומד לעבור המטבח שלכם, ובהתאם יוכל לתת לכם הצעת מחיר. בהצלחה!

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button