חידוש מטבח למסעדה

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

חידוש מטבחים למסעדות ובתי קפה

שדרוג מטבח לבית עסק דוגמת מסעדה ובתי קפה, שונה בתכלית מזה שנהוג אצל לקוחות פרטיים.

בעוד שבקרב לקוחות פרטיים, חשוב לבצע את השילוב הנכון שבין נראות המשפיעה על הדקורטיביות של חלל הבית או הדירה לבין הנוחיות וההתמצאות במטבח, הרי שבבתי קפה ומסעדות, המטבח הוא יותר חלל נסתר שחבוי לו מאחורי הקלעים. כאן הפונקציונליות משחקת את התפקיד הראשי, ויש ביכולתה לשנות את כל כללי המשחק.

לקוחות עסקיים ב-Up Kitchen Design נהנים מעיצוב מותאם אישית תוך שימת דגש קפדנית על נוחיות השפים, הסו-שפים, הטבחים ועד למנקי הכלים. מטבח פונקציונלי ונוח אשר מותאם לסוג המאכלים המוגשים, טכניקת הבישול והקונספט שלל המסעדה או בית הקפה.

אנו מזמינים אתכם להשאיר לנו פניה או היום, וליהנות מיחס אישי, מוצר איכותי ומחירים אטרקטיביים במיוחד.

להלן ריכזנו עבורכם מספר דגשים מרכזיים שיעזרו לכם לתכנן את המטבח הבא של המסעדה.

פתרונות אחסון

פתרונות האחסון הם ללא ספק מבין הפרמטרים החשובים ביותר אותם יש לקחת בחשבון.

בכל פריט, כל חומר גלם, הרי שחשוב שיהיה נגיש ובהישג יד עבור עובדי המטבח. במסגרת תהליך תכנון חידוש ושדרוג המטבח, נבקש להבין באופן מדויק את מהלך הפעילות ושיטות האחסון הקיימות. תתפלאו לגלות שיש לנו כמה פתרונות נהדרים ומקוריים מתחת לשרוול.

סדר הדברים

היכן ממוקם הטבח, מה הם הבישולים העיקריים? האם הם מבוססים על מספר תהליכים שכל שף וטבח אחראי על הכנה שונה? ומהו האזור שבו ניתן הטאץ' הסופי? כל פרט הוא חשוב בתכנון המטבח.

בנוסף, חשוב לזכור שלא כל המסעדות מתהדרות במטבחים גדולים, ולמעשה מרבית המסעדות מציעות מטבח קטן וקומפקטי. במקום שיהיה בלגן והמולה במטבח, המטרה שלנו היא להפוך את מהלך הפעילות ליעילה, חלקה ונוחה.

הציוד הגדול

בכל הנוגע לציוד הגדול, כאן חשוב לערוך מלאכת מחשבת הדוקה במיוחד.

כאן חשוב לדלות את כל הפרטים המקדימים עוד בטרם שלב השרטוט הראשוני, לרבות שימוש במדיח כלים תעשייתי, ועד לעזרים קטנים יותר דוגמת מטחנת בשר, שימוש בקוצץ סלט קטן ועוד.

כל פרט מן הקטן ועד לגדול, משפיע על התכנון הנכון והפלואו של צוות המטבח.

נגישות

מטבח יעיל למסעדה ובית קפה, צריך להיות נגיש ונוח עבור הצוותים. חשוב לוודא שכל דבר נמצא בפינה שלו, שארונות אינם מתנגשים זה בזה ומצריכים שאיש צוות אחד ימתין ויסגור את הארון עבור השני. אלו הם פרטים שעל פניו נשמעים מבדרים על הכתב, אך בזמן אמת הם יכולים ליצור סביבת עבודה מתוחה, וכן להשפיע על התפוקה והמהירות שבה המזון יוצא.

צרו עמנו קשר

תכנון וחידוש מטבח למסעדה מצריך מלאכת מחשבת של איש מקצוע, כזו השלובה בלב הפועם של המסעדה, והבנת מהלכי הבישול שבה וסוגי המאכלים.

נשמח להבין יחד אתכם כיצד ניתן לשדרג את המטבח ובמחירים אטרקטיביים במיוחד.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button