חידוש מטבח פורמייקה

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

גם אם הרגע הזה נראה לכם רחוק, בשלב מסויים כולנו מגיעים לשלב שבו המטבח שלנו זקוק לחידוש. כן, המטבח שמכיל בתוכו ארונות מטבח, שיש ועוד הולך ומתבלה עם השנים, כמו שבעצם טבעי שיקרה לו. רבים בוחרים היום בשיטת חידוש המטבח על פני שיפוץ מטבח או שדרוג מטבח, זאת בגלל סיבות של תקציב, זמן ועוד. חידוש מטבח פורמייקה הוא אחד מהחידושים היותר נפוצים היום, אז בואו נראה איך עושים חידוש מטבח פורמייקה במאמר הקרוב.

מה שונה בין חידוש מטבח לבין שיפוץ מטבח או שדרוג מטבח?

אז לפני שנדבר על חידוש מטבח פורמייקה, בואו נבין למה רבים בוחרים בחידוש מטבח על פני כל האפשרויות האחרות המוצעות להם. חידוש מטבח בכלל וגם חידוש מטבח בפרט מאפשרים קודם כל הוצאה כספית נמוכה יותר. בעוד ששיפוץ או שדרוג מצריכים הרבה פעמים הריסה ובנייה מחדש, דאגה לתשתיות מטבח חדשות וקנייה של המון מוצרים חדשים, חידוש מטבח נוגע בסך הכל בחידוש ארונות המטבח או חידוש השיש.

מי שמגדיר לעצמו תקציב מסויים לחידוש המטבח יכול בהחלט לעמוד בו ואפילו לצאת עם עודף מכל סיפור החידוש, להבדיל משיפוץ או שדרוג שמצריכים בדרך כלל היערכות עם לפחות כמה עשרות אלפי שקלים.

גורם נוסף שמבדיל בין חידוש מטבח לבין שיפוץ או שדרוג הוא גורם הזמן. בעוד שיפוץ או שדרוג יכולים לקחת חודשים, הרי שבכל מה שקשור בחידוש מטבח מדובר על טווח זמנים של בין יום לכמה ימים בלבד. בנוסף, דיירי הבית יכולים להישאר לגור בבית, להבדיל משיפוצים שמצריכים בדרך כלל מעבר של הדיירים אל מחוץ לבית. שווה, לא?

חידוש מטבח פורמייקה

חידוש מטבח פורמייקה הוא אחד החידושים הנפוצים, כאמור, ויש לכך סיבה. הפורמייקה הוא חומר שנוח מאוד לעבוד איתו ולחדש אותו, זאת בשל הכלים המתקדמים שמאפשרים צביעה וחידוש שלו בקלות. הוא חומר שאינו מתנגד ואינו מעורר בעיות בזמן החידוש.

חידוש מטבח פורמייקה אפשר לעשות באמצעות בעל מקצוע ואפשר לעשות גם לבד, במידה ואתם מרגישים שיש בידיכם את הכלים לעשות זאת מבלי להרוס את המטבח. בדרך כלל אנשי מקצוע יוכלו לעשות זאת בצורה מקצועית שתביא לתוצאה המבוקשת במעט זמן ובמקצועיות רבה.

חידוש מטבח פורמייקה באופן עצמאי אפשר לעשות באמצעות רכישת צבע מתאים ועמיד ומברשת, ובמידה ואתם זקוקים לעזרה ניתן כמובן להתייעץ עם מוכרי החנות שיוכלו להמליץ על הכלים המומלצים ביותר.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button