חידוש מטבח קיים מחיר

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

בשנת 2020 בפרט ובכלל בשנים האחרונות קיימת ההבנה שבמקרים מסויימים אין שום צורך להשתגע עם שיפוצים ושדרוגים, והרבה אנשים מסתפקים בחידוש חללים מסויימים בבית ובמטבח. הסיבות לחדש במקום לשפץ או לשדרג הן ברורות ומיד גם נפרט עליהן. במאמר הקרוב נתמקד בנושא חידוש מטבח קיים מחיר, שיוכל לתת לכם מסגרת כללית על מהו חידוש מטבח קיים וכמובן מידע ספציפי יותר כמו מחיר, זמן ביצוע העבודה ועוד. אז בואו נתחיל!

מה זה חידוש מטבח קיים?

להבדיל משיפוץ או שדרוג, כשמדברים על חידוש מטבח קיים מדברים בעצם על התבססות על שלב המטבח הקיים ולמעשה חידוש שלו באמצעות שיש חדש, דלתות של ארונות מטבח חדשות ועוד. החידוש, להבדיל משיפוץ או שדרוג, לא מצריך היערכות מקדימה ועבודות שכוללות שבירה, הריסה או ניתוק של דברים, ובהתאם לכך גם המחיר שלו הוא זול יותר וגם זמן ביצוע העבודה שלו הוא קצר יותר באופן משמעותי.

מיד נגיע לנושא חידוש מטבח קיים מחיר ונשים את הדגש על פערי המחירים באופן ספציפי, אולם שווה גם לדעת לפני כן שכשאנחנו מדברים על הבדלי זמן משמעותיים אנחנו בעצם מדברים על פערים של בין יום או כמה ימים בחידוש מטבח קיים, לעומת חודשים בשיפוץ או שדרוג המטבח. אז שלא תגידו שלא אמרנו, שווה לשקול חידוש מטבח קיים על פני האפשרויות האחרות!

חידוש מטבח קיים מחיר

אז בואו נסתכל לרגע על חידוש מטבח קיים מחיר. בעוד שמדברים על שיפוץ או שדרות בעשרות אלפי שקלים, חידוש מטבח קיים מחיר עומד בדרך כלל על לא יותר מכמה אלפים בודדים. הדבר כמובן תלוי בסוג העבודה שתרצו לעשות ובחומרים שבהם תבחרו, אבל בגדול מדובר על הבדלי מחירים משמעותיים ביותר שיכולים לחסוך לכם ולתת, במקרים מסויימים, תוצאות די דומות.

אז כמה זה עולה?

כשמדברים על חידוש מטבח קיים מחיר מדברים בדרך כלל על טווח מחירים משתנה וגדול. אם מסתכלים על חידוש דלתות ארונות מטבח, למשל, אפשר לבחור בגימור של פורמייקה ואז טווח המחירים עבור כל דלת יהיה בין 200 ל-400 ש"ח. לעומת זאת, בחירה בדלת מזכוכית עם מסגרת של אלומיניום, טווח המחירים עבור כל דלת ינוע בין 400 ל-800 ש"ח.

מי שיבחר להוסיף גם חידוש של השיש יצטרך לשלם עוד כמה אלפי שקלים כדי לקבל שיש מחודש, אך גם כאן ניתן לראות שההבדלים בין חידוש לשיפוץ או שדרוג עדיין גדולים מאוד. בהצלחה!

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button