כל מה שחשוב לדעת על הדברה במטבח

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

עיצוב מטבח הוא משהו שחשוב לכולנו, אבל חלקנו יכולים להתפשר גם על מטבח פחות מעוצב או פחות יוקרתי. אם יש משהו אחד שלא נתפשר עליו הוא, מטבח נטול מזיקים. המטבח מרכז בתוכו המון סוגים שונים של חומרי גלם וחומרי מאכל, מה שעשוי למשוך מזיקים באמת מגוונים. אם כך, הנה כמה טיפים ומידע חשוב לגבי הדברות במטבחים.

אנחנו משקיעים כל כך הרבה מאמצים בעיצוב המטבח שלנו, אנרגיה בבחירת ארונות מטבח נכונים, לעיתים ריצוף מטבח יוקרתי ועוד. והמטבח נראה מעולה, הכול בסדר, עד שיום אחד אנחנו מגלים בו מזיקים מסוגים שונים. בעוד שלפעמים ניתקל בתיקנים, בפעמים אחרות נצטרך הדברה של נמלת אש, הדברת תולעים או רימה, הדברת זבובים ועוד. אם אתם צריכים הדברה בחולון, הדברה בבת ים או הדברה בכל עיר בארץ, הנה כמה דגשים לגבי הדברה במטבח, מחירי הדברות וכל מה שבין לבין.

כיצד מבצעים הדברה במטבח?

אם אתם מעוניינים לבצע הדברה במטבח, יש לכם מספר אופציות. קודם כל, תמיד יש את האופציה הקלאסית של ריסוס, מה שרלוונטי עבור חלק נכבד מסוגי המזיקים. אם אין אפשרות לבצע ריסוס, או שמא המדביר אומר לכם שריסוס לא יהיה יעיל, יש אפשרות אחרת.

במקרים בהם לא ניתן לבצע ריסוס במטבח, יהיה אפשרי לפזר קוביות ג'ל שמהוות בעצם רעל עבור המזיקים. קוביות הרעל מפוזרות על ידי המדבירים בכל מיני נקודות אסטרטגיות שעשויות למשוך אליהן מזיקים. למשל, מתחת למקרר ומתחת לתנור, מאחורי המקרר, בתוך ארונות המטבח ועוד. בין אם תצטרכו הדברה בחולון למטבח או בעיר אחרת, הקוביות עשויות להיות מאוד אפקטיביות. בואו נבין כיצד הן פועלות:

מה קורה כאשר המזיקים נוגסים בקוביות הרעל שמפזרים במטבח?

כמו שאמרנו כאן למעלה, קוביות הג'לי מפוזרות בכל מיני מיקומים במטבח, שבהם המזיקים נוטים להתרכז. מדובר בכל מיני פינות חשוכות ואפלות בבית, שלעיתים גם מגיעים אליהם פירורים של אוכל. כאשר הקוביות מפוזרות בנקודות האלו והמזיקים נוגסים ברעל, הם למעשה מובילים אותו לקן שלהם, לקולוניה.

כאשר המזיקים מגיעים לקולוניה שלהם עם המזון (ה"פרס" שמצאו), הם למעשה מדביקים את כלל המושבה של המזיקים בנגיף שהם לקו בו (אותן קוביות רעל שהם נגסו בהן). בשלב זה, הבעיה אמורה להיפטר מעצמה.

כמה עולה הדברה במטבח?

בין אם אתם מעוניינים לבצע הדברה בחולון למטבח, הדברה בתל אביב או בכל עיר אחרת, עצה מאיתנו – תערכו השוואת מחירים. לאחר שתערכו השוואת מחירים בין חברות הדברה מקצועיות, תוכלו לבחור במדבירים הכי מומלצים בעיניכם.

בכדי לוודא שהמדבירים אכן מומלצים, אנחנו ממליצים להתרשם מרשימת לקוחות ממליצים של חברת ההדברה. לכל חברת הדברה אמורה להיות רשימה כזו, ואם אין לה, דרשני, תבחרו בחברה אחרת. אם תעקבו אחר הטיפים שלנו, תוכלו להנות משירותי הדברה מקצועיים ואפקטיביים. מבלי לקבוע כלל אצבע כלשהוא, אפשר להגיד ששירותי הדברה יעלו לכם בין עשרות שקלים בודדים למאות שקלים בודדים למטבח. אם תצטרכו הדברה של מספר חדרים בבית, תוכלו לנסות לקבל הנחה על השירות.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button