מאווררי תקרה שקטים – קיץ נעים וחופשי מרעשים

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

מאווררי תקרה שקטים הם שילוב מנצח בין טמפרטורה נעימה בחודשי הקיץ, לבין שקט שמביא איתו רוגע ושלווה. האמת היא שיש עוד כמה יתרונות במאווררים מסוג זה והגיע הזמן להכיר אותם

בואו נודה על האמת – החום בחודשי הקיץ בישראל הוא בלתי נסבל, וחייבים לעשות שימוש באמצעי מיזוג כלשהו. בין אם מדובר במזגנים, מזגנים ניידים, מאווררים או כל אמצעי אחר – יש הכרח לעשות מעשה כדי להפוך את הנוכחות בחדרים או במשרדים לנעימה. העניין הוא שהפעלת אמצעי מיזוג מביאה איתה כמעט באופן תמידי רעש כלשהו. רעשים סטטיים אלו, או רעשים חזקים כאשר המזגן מתחיל ומפסיק את עבודתו, יכולים לגרום לאי נוחות רבה, בוודאי אם אתם נדרשים לשהות באותו חלל משך זמן ממושך. מחקרים מראים כי אותם רעשים סטטיים גורמים לכאבי ראש טורדניים, פוגעים בתפקוד ובאיכות החיים של בני האדם.

בנוסף לכך, אמצעי המיזוג צורכים לרוב כמות גדולה של חשמל. כיוון שכך, הם הופכים למקור אדיר של זיהום סביבתי ומשפיעים לרעה על איכות החיים של כלל האזרחים, לאו דווקא מי שנהנים מאותו מיזוג. זאת ועוד, הפעלה של מערכות מיזוג מנפחת את חשבונות החשמל שמקבלים הצרכנים בחודשי הקיץ. כך חברות רבות וכמובן גם משקי בית פרטיים מחפשים אחר פתרונות חלופיים שיאפשרו להעביר את חודשי הקיץ בנעימים, מבלי לפגוע בסביבה ומבלי לשלם על כך מחירים כלכליים כבדים.

מאווררי תקרה שקטים – כל היתרונות במוצר אחד

מאווררי תקרה שקטים הם הפיתרון האיכותי, העיצובי וגם הזול ביותר לכל הדברים. מאווררי תקרה שקטים, כשמם כן הם – בעלי הפעלה שקטה במיוחד. השמירה על השקט מאפשרת לנוכחים בחלל בו מותקן המאוורר ליהנות מטמפרטורה נעימה, בריזה מלטפת ומחדר נקי מרעשים. מאווררי תקרה שקטים הם אידאליים למשרדים וכמובן גם לחדרי שינה, שני מקומות שבהם השמירה על השקט חיונית לצורך איכות החיים של השוהים בהם.

בנוסף, מאווררי תקרה שקטים הם צרכני חשמל מאוד קטנים. פירוש הדבר הוא שניתן להשאיר את מאווררי תקרה שקטים פועלים לאורך שעות ארוכות, ועדיין חשבון החשמל יהיה כזה שלא גורם לכם לחשוב פעמיים לפני כל הפעלה.

יתרון חשוב נוסף כשמדובר על מאווררי תקרה שקטים הוא העובדה שהם מאוד ידידותיים לסביבה. מאווררי תקרה שקטים עשויים מחומרים ידידותיים לסביבה, הם שומרים על השקט ובה בעת צורכים מעט חשמל. השילוב המנצח בין שלוש התכונות הללו הופך מאווררי תקרה שקטים לאופציה השפויה והנעימה ביותר לקיץ הישראלי.

כיום מאווררי תקרה שקטים מגיעים במגוון רחב של צבעים ועיצובים, כך שניתן להתאים אותם לכל חלל בכל גודל. כל מה שצריך זה להתייעץ עם אנשי המקצוע הנכונים שיסייעו לכם למקסם את היכולות של המאווררים כדי להפוך את החלל המבוקש לנעים, נוח ומזמין לשהייה.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button