מדריך קצר לאפיון מחיצות זכוכית למטבח

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

מחיצות זכוכית מגשימות את הברק והליטוש בקירות המטבח, אך הן יכולות להוות גם אמצעי עיצובי בפני עצמו. ההבדל בין השניים נקבע על פי הפאנל הקדמי של הזכוכית. אם הוא בצבע שקוף לחלוטין, הוא משמש להברקת הדפסות זכוכית במטבח, אבל אם הוא בגוון הגולמי של הזכוכית, גוון ירוק, מטבע הדברים הוא לא יכול משמש אמצעי הברקה, כי הצמדתו להדפסות צבעוניות תיצור טשטוש. אבל, מלאכת עיצוב הפאנלים הירוקים של הזכוכית היא אומנות בפני עצמה, ולכן כשמשתמשים בזכוכית ירוקה, לא משתמשים בהדפסות. במדריך שלפניכם תוכלו ללמוד איך לבחור מחיצות זכוכית וכיצד לקבוע את זהותן: שקופות להדפסה או ירוקות גולמיות.

קבעו את עיצוב הזכוכית בהתאם לעיצוב המטבח

אם המטבח שלכם מעוצב בסגנון מודרני, יש בו משטח עבודה לבן, ארונות לבנים ומיעוט בידיות ואמצעי פרזול בהתקני פתיחה, ככל הנראה דגם הזכוכית שיתאים יהיה קריסטל קליר שקוף. ניתן להשתמש בו כאובייקט עיצובי בודד אך כדאי הרבה יותר לקבוע חיפוי מודפס צבעוני ולהשתמש בקריסטל קליר כמבריק-קדמי. במידה ועיצוב המטבח שלכם הוא כפרי, מבוסס על משטחי עבודה חומים או כהים ועל ארונות עץ בעלי מראה איטלקי אותנטי, מומלץ לשלב מחיצות זכוכית ירוקות. במקרה כזה לא תוכלו לשלב הדפסות, אבל אין בכך צורך. הזכוכית הירוקה היא מחיצה מעוצבת בפני עצמה, כשהאופי שלה עוצב בעת ניפוח הזכוכית הראשוני. ניתן להשתמש בה כחיפוי לקיר המטבח שמעל שיש העבודה, או ליד אי המטבח, אם ישנו.

קבעו את עובי החיפוי

בדרך כלל, במטבח קטן עד בינוני מומלץ להשתמש בעובי כפול. אם מדובר במטבח גדול, אפשר לשלב גם טריפלקס, עובי משולש, שזה למעשה עובי מחיצות זכוכית שמוכר לנו בעיקר מתחום המעקות. הקשר בין עובי הזכוכית לגודל החדר חשוב מאד כי הוא יבטיח הצבה נכונה של הזכוכית מבלי שהיא תבלוט יותר מדי או תהיה דלת-נוכחות מאידך.

ודאו כי על הזכוכית ישנם מקדמי בטיחות

  • עמידה בעומסי חום, קור ולחות.
  • חזקה ברמה הפיזית, קשה לביקוע.
  • מנגנון למניעת פיזור שברי זכוכית: כשהיא נשברת היא נשארת עומדת במקומה עם הסדקים.

זכוכית בהזמנה אישית למטבח שלכם צריכה להיות מיטבית ברמה הבטיחותית!

 

 

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button