מוכרים את הבית? טיפים שישווקו את המטבח שלכם

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

מוכרים את הבית? שימו את הדגש על המטבח

נכון יהיה לומר שמרבית הרוכשים הפוטנציאליים שניגשים לעסקת נדל"ן, עושים זאת על בסיס נתונים ולא רק על סמך תחושת בטן. אך בסופו של דבר, לתמונות ולנראות של הבית יש השפעה חזקה אשר יכולה לסייע לנו לעמוד על שלנו ולמכור אותו בערך בו נקבנו. מספיק שבית חדש ייראה באופן לא מזמין, כדי שהרוכשים יחושו שלא בנוח וייתכן ויהססו באשר לרכישה. מנגד, בית שנבנה באותה השנה אך מקנה תחושה מרעננת ומזמינה, עשוי בהחלט לעורר בקרב הרוכשים הפוטנציאליים תחושת דחיפות שכן אם לא הם יהיו אלו שישימו על הנכס אל ידיהם, הרי שמישהו אחר יעשה זאת בהקדם.

רבים פשוט מצלמים את רחבי הבית ועוברים חדר חדר, חלל אחר חלל. נכון, חשוב לצלם את כל הבית ובאמת להציגו בצורה הכוללת והמפורטת ביותר. אך רגע לפני שאתם ניגשים לצילום הנכס, עצרו לרגע והסתכלו על המטבח. מדובר באחד מן המוקדים החשובים והקריטיים ביותר עבור כל קונים פוטנציאליים. זהו מרכז חשוב בבית, מרכז שחשוב שיביא עמו פונקציונליות אך בו בעת גם תחושה מזמינה ונעימה. זכרו את הכלל הבא: בית עם מטבח מזמין הוא נכס שהרבה יותר קל למכור אותו ובמחיר בו נקבתם.

מוכרחים לשדרג את המטבח?

שיפוץ כולל של המטבח והחלפתו במטבח חדש יכול לעלות עשרות אלפי שקלים. לעומת זאת, שדרוג המטבח דוגמת שינוי צבעים, החלפת דלתות או שינויים נקודתיים דוגמת הזזת הכיריים לאזור נוח יותר, יכולים להוזיל את ההוצאה באופן משמעותי, ולהחזיר את ההשקעה באופן ניכר בעת תהליך מכירת הנכס.

התהליך לכשעצמו איננו מורכב, אך מומלץ לשוחח עמנו ולשלוח לנו בוואטסאפ או במייל תמונות מפורטות של המטבח. יחד נוכל להרכיב עבורכם את תכנית השדרוג המנצחת שתשנה את פניו של המטבח מן הקצה אל הקצה.

באם אינכם רוצים כעת להידרש להוצאה נוספת בטרם מכירת הנכס, הרי שיש לנו גם כמה טיפים מעולים, פרקטיים ונגישים בהם תוכלו להשתמש עוד היום, ולשדרג את נראות המטבח מן הקצה אל הקצה, הן בתמונות שמציגות את הנכס והן בעת ביקורם של הרוכשים הפוטנציאליים.

שמירה על מרחב עבודה

זו העת להקדים את ניקיונות פסח וליישמם ויפה שעה אחת קודם במטבח. כל חפץ וכל פריט אשר פוגע בתחושת המרחב, מוטב שישנה את מיקומו.

חשוב להבין: מטבח גדול הוא מטבח הרבה יותר מזמין, מטבח שמאותת לרוכשים הפוטנציאליים שהם יוכלו ליהנות ממרחב פעולה, פוקציונליות ונוחויות מירבית בזמן הבישולים. לעתים ייתכן והמטבח על פניו הוא קטן במידותיו, אך באמצעות פינויים של חפצים, ניירות ואפילו קופסת הלחם לאזור אחר – תוכלו להגדיל באופן משמעותי את תחושת המרחב. זהו טיפ מאוד פשוט ליישום, ושיכול להשפיע רבות על הרוכשים שלכם.

קישוט המטבח

בישולים, אוכל, ישיבה עם כל בני המשפחה – מטבח הוא חלל מיוחד בבית שמביא עמו הרבה אופי ומשפחתיות. מוטב לבחון כיצד אפשר לשדרג את האווירה שבמטבח עם מיני קישוטים שונים (אך כמובן לא כאלו שיפגעו במרחב). ניתן לתלות תמונות כפריות ומזמינות (1-2 תמונות, לא להגזים), וגם להזמין משלוח פרחים מרענן ולהציבו אחר כבוד עם אגרטל יפה בשולחן האוכל. מומלץ להוסיף 2 עד 3 פריטים קישוטיים לכל היותר, וזאת כדי שלא ליצור עומס מסוים שיפגע בנראות.

ניקיון בחומרי הברקה

מסירי שומנים וחומרי הברקה הם בגדר MUST כאשר אנחנו רוצים למכור את הבית ולהשרות אווירה מזמינה במטבח. אנחנו בטוחים שאתם מקפידים על ניקיונות שבועיים של המטבח, אך עתה חשוב לתת את הדגש על הניקיונות שמרביתנו נוהגים "לחפף" בהם במידה כזו או אחרת. הקפידו להסיר באופן המירבי את כל השומנים שהצטברו ולו הקטנים ביותר. בדקו את הקיר שניצב מאחורי הכיריים – לא אחת מדובר באזור שצובר בו שכבת שמן מסוימת, וניקוי אותו האזור יאפשר למטבח להיראות חדיש ומזמין הרבה יותר. נקו את הידיות של הארונות עם חומרים ייעודיים ובעיקר כאשר מדובר בידיות מנרוסטה.

מאחלים לכם המון בהצלחה!

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button