מטבחון על גג מרפסת

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

אין משהו יותר נחמד (וטעים) מאשר מטבחון חוץ, או במילים אחרות: מטבחון על גג או במרפסת. אם אתם חובבי בישול ושום דבר לא יעצור אתכם מלהרים ריחות גורמה לאוויר, למה לא לעשות את זה תחת כיפת השמיים? הנה כל מה שצריך לדעת על פרויקטים נלווים להקמת מטבח חוץ.

אם חשבתם שהקמת מטבח חוץ נגמרת בהקמת המטבח עצמו, אנחנו כאן כדי לספר לכם משהו קצת אחר. זה נכון שיהיה חשוב להקים את המטבח בצורה הפרקטית ביותר והמהירה, אבל במקביל להקמת המטבח צריך גם לוודא עוד מספר דברים. למשל, אם יש לכם גגון מעל המטבחון שבמרפסת, אתם צריכים לוודא שהגגון הזה אטום. בכדי לוודא זאת, תצטרכו שירות של חברת איטום גגות מומחית. בואו נבין ביחד מה עוד צריך לדעת כשמקימים מטבחון על גג מרפסת.

מדוע צריך איטום גגות לפני הקמת מטבחון גג?

אם אתם מקימים מטבחון מרפסת או מטבחון בגג, אתם צריכים לוודא שהגג מעליכם אטום כנגד מים ונזילות בחורף. איטום גגות זו העבודה שתצטרכו, גם אם רק למטרת בדיקת האיטום (ולא למטרת העבודה עצמה של האיטום).

איטום מבנים הוא קריטי כאשר מתקינים מטבחון חוץ, זאת משום שאם יש נזילת מים היא כנראה תינזל לכם על המטבח. אם אתם מבשלים במטבח שלכם או צולים בגריל, הדבר האחרון שאתם צריכים זה נזילת מים מעל הראש שלכם.

מה עוד חוץ מאיטום גגות בעת הקמת מטבח חוץ?

מעבר לנושא של איטום גגות או איטום מבנים במטבח חוץ, יש גם את הנושא של התשתיות השונות. יש לכם את העניין של התקנת תשתיות מים, משום שכל מטבח חייב מערכת מים פועלת תחתיו. בדרך כלל, יהיה ניתן לחבר את תשתיות המים של מטבח החוץ לתשתיות המים של המטבח הביתי שלכם (בתוך הבית).

אם אי אפשר, אז יהיה צורך להקים תשתיות מים חדשות עבור מטבחון החוץ. כמו כן, יהיה חשוב גם לטפל בנושא של התקנת נקודות גז. בממוצע, התקנת נקודת גז למטבח חוץ תעלה לכם כ-150 ₪ – 250 ₪. אם יש לכם כבר נקודות גז באזור של המטבחון, אפשר גם לבצע העברת נקודות גז בעלות דומה לעלות התקנת הנקודה.

הגיע הזמן לטפל בנושא החשמל במטבחון על הגג

לאחר שטיפלתם בנושא של איטום גגות ומבנים, התקנת נקודות גז ומים, הגיע הזמן לטפל בנושא של החשמל. אם אתם לא מעוניינים להקים תשתיות חשמל או לחבר את המטבחון לתשתיות חשמל קיימות, יש אופציות אחרות.

אמנם האופציה של גנרטור היא אפשרית, אבל בדרך כלל פחות מומלצת. הגנרטורים מיועדים בדרך כלל לבישולים בשטח, והם מגבילים אתכם מבחינת משאבי החשמל שאפשר להפיק מהם. כל עוד תצטרכו שהגנרטור יעבוד, תצטרכו להזרים לתוכו דלק. בפועל, יהיה עדיף לחבר את מטבח החוץ לתשתיות החשמל הקיימות במבנה. וטיפ אחרון מאיתנו, בין אם אתם צריכים איטום גגות ומבנים, התקנת תשתיות חשמל, גז או מים, תמיד תערכו מחקר שוק. מחקר השוק שלכם יכלול, בין היתר, גם השוואת מחירים בין אנשי המקצועות השונים. כך תוכלו לנסות לשפר את כוח המיקוח שלכם מולם.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button