מטבחי גינה: מגדירים את חוויית הבישול מחדש

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

מטבחי גינה הם אידאליים במדינה כמו ישראל. בין אם מדובר בבישול, טיגון, אפייה או קירור – כל האופציות פתוחות בפניכם, והכל מול נוף יפהפה ועם בריזה מלטפת

בעבר הכל היה מאוד מוגדר – המטבח נמצא במרכז הבית, לידו הסלון ומהם מסדרון המוביל אל השירותים וחדרי השינה. במאה ה-21 כל חוקיות או הגדרה הם בסיס מעולה לשינויים. זה בדיוק מה שקרה לעולם המטבחים. לצד המטבח המסורתי, צצו בשנים האחרונות אפשרויות רבות נוספות, שהמרכזית ביניהן מציעה להוציא את המטבח החוצה, או במילים אחרות ליצור מטבחי גינה.

מטבחי גינה הם פיתרון מושלם למי שגרים בבתים פרטיים, בפנטהאוזים או לבעלי דירות שכוללות גם מרפסת שמש. כל מה שצריך לעשות זה להעז, לחלום, לצאת מהקופסא ולהוציא את המטבח אל החופשי. כיום מוצעים מגוון רחב של סגנונות ועיצובים, מה שהופך את מטבחי הגינה לכאלו שיכולים להתאים לכל כיס וגם לכל רעיון עיצובי משוגע.

כל מטבחי הגינה עשויים מחומרים עמידים לשינויי מזג האוויר ויכולים להיות חשופים לשמש מבלי לדהות או לסבול מתקלות. ניתן לשלב בהם תנור, מקרר, כיריים, ארונות וכמובן משטחי עבודה בשלל צבעים וצורות. בנוסף, חיבור למערכת גז וחשמל הם פשוטים וקלים לביצוע, כך שניתן להשמיש את מטבחי הגינה באופן יעיל ופשוט ולהתחיל לעשות בהם שימוש סמוך לזמן אספקתם והתקנתם.

מטבחי גינה: כל היתרונות

מטבחי גינה מאפשרים לכם לבשל, לטגן ואפילו לאפות מחוץ לבית. המשמעות היא שנגמרו הימים בהם טיגון שניצלים מילא את כל הבית באדי טיגון, הכנה של בשר לוותה בלכלוך רב על השיש ובסביבתו והריחות של האפייה לא איפשרו לכם לחשוב על שום דבר אחר מלבד עוגות שמרים. כל אלו מעתה יוצאים החוצה, אל מטבחי הגינה שרק מחכים שתהפכו אותם למרכז הבית.

יתרון משמעותי נוסף הוא כאשר אתם מארחים. מטבחי גינה מאפשרים לכם להעביר את כל האירוח את מחוץ לבית. אין עוד צורך להיכנס שוב ושוב כדי להביא דברים מהמקרר או לבדוק מה שלום הצלי בתנור. הכל נעשה מחוץ לבית, יחד עם האורחים שכל כך חיכיתם לבואם. כיוון שכך, לא נוצר מצב שחלק מהאנשים נמצאים מחוץ לבית בעוד המארחים טורחים ועמלים על הכיבוד במטבח הבייתי. כאשר כולם נמצאים באותו חלל, ניתן לבקש סיוע גם מהאורחים, לקחת חלק פעיל בשיחות המתקיימות ולהפוך את חוויית האירוח לפשוטה, קלה ומלאה בהנאות משותפות.

לאמיצים מביניכם, מטבחי גינה יכולים לפנות חלק מחלל המטבח הביתי או אפילו את כולו. תחשבו על זה, אם כל העיסוק בענייני מטבח מתבצע מחוץ לבית, יש לכם אפשרות להפוך את החלל שנותר לחדר נוסף, לפינת ישיבה מפנקת או להגדיל את שטח הסלון באופן משמעותי.

מטבחי גינה – כל האפשרויות בידיים שלכם.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button