משדרגים את המטבח – אל תשכחו את הדברים הקטנים

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

לכולנו יש את המטבח החלומי הזה, שרק מחכה ליום שבו החלום יהפוך למציאות. אבל לא פעם, הגשמת החלום יכולה לקחת המון זמן, הרבה יותר ממה שהיינו רוצים. אז עד שיגיע היום שנעצב את המטבח שלנו מאפס, מדוע שלא נשדרג את המטבח הקיים? כך נוכל לשפר את איכות החיים ולהפוך את המטבח שלנו לכמה שיותר חלומי, מעוצב ומותאם אישית.

ההבדל בין מגירות איכותיות לכאלו שהן… קצת פחות

כל הכלים שלנו הופכים את המגירות לעמוסות כל כך מהר, עד שכבר אנחנו לא יודעים אילו דברים כל מגירה מכילה. כדי להימנע מעומס, לוודא שכל המגירות עומדות בנטל, ויותר מכך, להבטיח שיהיה בהן מעט יותר סדר, החליפו מסילות למגירות במסילות יותר חדשניות. מסילות שעוצבו ביד רמה, יבטיחו שכל העומס יישאר מתחת לדלפקים שלכם, מוסתר היטב, כאשר אתם תזכו לגישה כמה שיותר נוחה. כמו כן מסילות חדשות יכולות לשדרג את מנגנוני הפתיחה והסגירה ולהפוך את השימוש ליותר נוח. 

התקינו ארונות עם צירים

אם אתם רוצים להבטיח שמשטח העבודה שלכם יישאר כמה שיותר נקי, מומלץ שתתקינו ארונות עם צירים כדי להסתיר את כל המכשירים החשמליים שאתם משתמשים בהם על בסיס יומיומי. פתרונות כאלו נותנים מענה מעולה ומונעים מהדלפקים להיראות עמוסים. כמו כן, אם תרצו שטח פנים נוסף, תוכלו לחבר מדף נשלף, אשר יהפוך את הגישה להרבה יותר נוחה ואת השימוש בכל מכשירי החשמל הקטנים להרבה יותר פשוט וקל. 

מגירה לתבלינים

שטח האחסון שלנו יכול להפוך את החיים במטבח לכל כך הרבה יותר נוחים ופשוטים, עד שאי אפשר לוותר עליו, וכמובן שהוא ישרת את מטרתו כאשר מתוכנן נכון. אם אתם רוצים לשדרג את המטבח ואת משטח העבודה שלכם, מגירת תבלינים נשלפת היא בדיוק מסוג הדברים הקטנים שעושים הבדל גדול. אתם יכולים להתקין אותה ממש ליד הכיריים, כך שאפילו לא תצטרכו לעזוב את האזור בזמן שאתם מבשלים. תהיו בטוחים שפתרון מהסוג הזה יחסוך לכם הרבה מקום. 

החליפו גופי תאורה

גופי התאורה הנכונים יכולים לעשות הבדל גדול ולשפר את המראה של המטבח לחלוטין, כמו גם להפוך את העבודה בו לנוחה הרבה יותר. התקינו גופי תאורה גדולים מעל פינת האוכל או האי, אבל אפשר בהחלט גם לשדרג עם תאורה דקורטיבית, כמו למשל על ידי הוספת פסי תאורה בתחתית הארונות העליונים, או מעליהם. אפשר להוסיף תאורה לפנים הארונות כך שתראו מה קורה בתוכם טוב יותר, ובאמת שאין גבול לאפשרויות שלכם. 

הוסיפו אי במרכז

עוד דרך לשדרג את המטבח היא על ידי הוספת אי. אי יכול לספק לכם שטח עבודה נוסף, להוסיף מקומות אחסון ולתפקד כבר, שם תוכלו לשבת לארוחות בוקר וערב משותפות, או לארח בזמן שאתם מבשלים. האי יכול להוסיף המון לעיצוב, וכאשר מדובר במטבח גדול, הוא יכול להשפיע המון ולתת את הטון. 

 

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button