נגר חידוש מטבחים

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

כשיש קרע בבגד כדאי ללכת אל התופרת, כשיש בעיה בנעליים שלכם כדאי שתלכו אל הסנדלר, כשיש חום גבוה וכאבים הולכים אל הרופא, אבל למי הולכים כשרוצים חידוש מטבחים? במאמר הקרוב נסביר לכם את כל מה שצריך לדעת על חידוש מטבחים וכמובן שנכיר את מי שאחראי עליו – נגר חידוש מטבחים.

מהו חידוש מטבחים?

מיד נגיע לדבר על נגר חידוש מטבחים, אבל בשלב הראשון נבין קודם כל מה זה אומר בכלל חידוש מטבחים. אז יחדוש מטבחים הוא ביטוי שמתייחס לכל מה שקשור בלקחת את המטבח הישן שלכם ולהפוך אותו למחודש. לא, אין כאן צורך בשבירה של קירות, יציאה מהבית לשם מגורים במקום אחר ושיפוצים של חודשים על גבי חודשים. ממש לא, להיפך, מדובר כאן על תהליך יחסית קצר ויחסית זול שיאפשר לכם לתת למטבח שלכם את המראה החדש המיוחל לו.

נגר חידוש מטבחים

נגר חידוש מטבחים הוא האיש שיכול לעשות לכם את עבודת חידוש המטבח. נגר חידוש מטבחים צריך להיות בעל תעודות ההסמכה המתאימות וכמובן בעל ביטוח עבודה, זאת על מנת שאם משהו ישתבש – תוכלו לפנות אליו לצורך תיקונים בלי חשש.

נגר חידוש מטבחים טוב ואמין יוכל לתת לכם הצעת מחיר שמפרטת את כל אפשרויות חידוש המטבח שעומדות בפניכם – חידוש ארונות המטבח, חידוש השיש שבמטבח ועוד. בהתאם, הוא יספר לכם על כל סוגי החומרים שניתן להשתמש בהם במהלך חידוש המטבח, יפרט לכם על העלויות הנלוות לכל אחד מהחומרים וסוגי העבודות ויתן לכם הערכת זמן של כמה זמן עומדת לערוך העבודה שהוא מבצע.

כמה עולה חידוש מטבחים?

נגר חידוש מטבחים שעובד עם מחירים הגיוניים וסבירים ייתן בדרך כלל הצעת מחיר שמתחשבת בסוג החומר שתבחרו לעבודת חידוש המטבח. כך שאם תבחרו, למשל, דלתות ארון מטבח עם גימור של פורמייקה, תוכלו לשלם בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח עבור כל דלת. לעומת זאת, עבור דלתות ארון מטבח עשויות זכוכית בתוך מסגרת של אלומיניום תוכלו לשלם בין 400 ש"ח ל-800 ש"ח.

עבור החלפת השיש תשלמו בדרך כלל מחיר ממוצע של 1,200 ש"ח למטר, כשגם כאן המחיר עשוי להיות נמוך יותר או גבוה יותר בהתאם לגודל השיש. כמובן שלכל נגר חידוש מטבחים יש את המחירים שלו, והמחירים שכתבנו כאן הם אך ורק מחירים לקבלת אינדיקציה לקראת בקשה להצעת מחיר. מאחלים לכם בהצלחה בחידוש המטבח!

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button