עיצוב מטבח הישן באמצעות פינוי דירה ממוקד

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

זה יכול להתרחש באמצע החיים או אפילו פתאום כך שאתם מחפשים שינוי וחלק ממנו זה גם החלפת המטבח. מה עושים כאשר יש לא מעט גרוטאות במטבח הישן, התקרה מתקלפת והעובש בקירות לא פוסק?

האם זה קשור לשימוש חוזר ונשנה במכשירי חימום ובפרט הכיריים שלכם? האם יש לכם מנדף במטבח? אז אם המטבח וותיק והוא עשה את שלו, חייבים לפנות את הקירות מעובש והכול נראה מבולגן וחסר סדר מסתמן כי אין ברירה, אתם חייבים פינוי דירה שמבין ויכול לסייע לכם לבצע את הפינוי ובמקומו למקם את המטבח החדש- זה שתמיד חלמתם עליו.

עיצוב המטבח החדש ומיקום מעשנת בשר במקום הנכון

החלום המושלם הוא לעצב את המטבח מחדש, להיפטר מכל הגרוטאות, לטפל בעובש שנוצר על הקירות ולתת נראות חדשה למקום שבו אתם מרבים להיפגש, לאכול ולעיתים אף לארח.

קניתם לאחרונה מעשנת בשר? רוצים לשלב אותה עם עיצוב המטבח בצורה כזאת ששום דבר לא ייפגע והיא תשתלב נכון עם כל שאר התענוגות והפינוקים? כל מה שאתם צריכים מעכשיו זה להתמקד בפינוי דירה ממוקד שבסופו יתאפשר לכם לבלות עם מי שאתם רוצים ,ליהנות מארוחה טובה והכי חשוב? להרגיש הכי טוב שאפשר.

איך מפנים גרוטאות מהמטבח הישן?

הנטייה לאגור וכמה שיותר קיימת ולכן כשנכנסים למטבח הישן לא תמיד מוצאים תנור אחד אלא הרבה מעבר. למה זה קורה? בעיקר כי האנשים המבוגרים לצורך העניין מתקשים להתמודד עם שינויים עד שהם פוגשים שירות פינוי דירה שיודע לעשות את זה! לפנות את המטבח ובמקומו לתת מקום למטבח הפנוי והחדש.

אז בין אם קניתם לאחרונה מעשנת בשר נהדרת והמרפסת שלכם מתחברת אל חלל המטבח כל מה שאתם צריכים זה ארגון נכון של המקום ואתם על דרך המלך. כן זה יותר פשוט ממה שנדמה לכם, הכול עניין של בחירות, ארגון מחדש והכי חשוב? עיצוב מדהים שיעלים וישכיח את מה שהיה כאן קודם לכן.

בין יתר הטיפולים שדרוג המטבח יתבצע גם בזכות יחס לקירות עצמם, כן, בשלב הזה יסירו את העובש ויצבעו אותם מחדש והתוצאה? חיים בריאים לצד מטבח מדהים נקי וחדש על כל המשתמע מכך. כמו כן במסגרת זו יבוצע ניקיון יסודי של המקום והמטבח שלכם ייראה כמו חדש ויוכל לקבל "בזרועות פתוחות" את המטבח החדש והיפה שכל כך רציתם.

מחפשים לשנות את נראות המטבח שלכם? רוצים לשבת בכיף וליהנות עם מעשנת בשר החדשה, מערכת הישיבה במטבח ואפילו נגישות לכל דבר? הגיע הזמן להרים את הכפפה ולבחור שירות פינוי דירה ממוקד שישאיר את המטבח הישן מאחור ויאפשר לכם עיצוב מטבח חדש ונכון.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button