עיצוב תאורה לבית בסגנון כפרי במטבח – כך תעשו את זה נכון

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

זקוקים לשינוי עיצוב המטבח שלכם? נסו לשנות את התאורה הפנימית בחדר. אם המטבח שלכם חדש ואפילו נמצא תחת שימושכם 2-3 שנים, החלפתו כנראה אינה הפתרון, במיוחד אם השקעתם בעיצוב ודאגתם לבחור רכיבים שיתאימו לו. אם אתם עדיין לא שבעי רצון מהנראה מולכם, כנראה שרכיבי התאורה במטבח טעוני שיפור. בימים אלה, גופי התאורה הם אלמנטים מעוצבים המשפיעים רבות על מראה החדר. מאז עברה האנושות לתאורת LED והפכה את החלפת נורת הליבון לנחלת העבר, הדגש מושם במיוחד על עיצוב גוף התאורה, שמהווה יחידה אחת עם הרכיב המאיר. מעוניינים לדעת כיצד לחדד את עיצוב המטבח שלכם עם תאורה לבית בסגנון כפרי? להלן כל מה שתצטרכו לדעת בנושא.

בחרו רכיבי תאורה הניכרים כמתאימים למרחב המטבח שלכם

את הבחירה אנו מאד ממליצים לעשות בהדמיית מחשב של חנות מעצבי תאורה לסלונים ומטבחים. הדמיית המחשב מצריכה בסך הכל חיבור לאינטרנט מהמחשב הנישא או מהטלפון הנייד, מה שמאפשר לכם לצפות ברכיבי התאורה בזמן אמת מהמטבח ולהשוות את עיצוביהם לעיצובו. במידה ולא ניתן להתחבר לאינטרנט מהמטבח, בצעו את הבחירה הראשונית על מחשב שולחני בחדר האינטרנט, והביאו צילומים, הדפסות או קבצים שמורים למטבח על התקן נישא כמו מחשב נייד או טלפון. השוו בין הצורות השונות של רכיבי התאורה לצורות במטבח ובדקו שהגוונים תואמים אף הם.

בדקו התאמה לרכיבי המטבח המרכזיים

כשם שבחירת רכיבי תאורה לשם עיצוב סלון בסגנון כפרי מצריכה השוואה לארונות ולמזנונים, במטבח יהיו אלו הארונות, האיים ומשטחי העבודה. אם המטבח מארח פרופיל חלון מעוצב, יש לעשות השוואה גם ביחס אליו ולמצוא נוסחת בתי מנורה שניכרת כמשתלבת בחדר המבוקש.

ודאו כי הפרספקטיבה של גופי התאורה שאתם עומדים לבחור עונה על הציפיות

במידה והמטבח שלכם קטן, תאורה לבית בסגנון כפרי נדרשת תתבסס על בתי מנורה דקים ובצבעים כהים. במידה וכבר יש לכם פרזול במטבח, ידיות ארון למשל, מומלץ לבצע את בחירת הצבע לפיהן. במידה והחדר גדול, רצוי לבחור בתי מנורה עבים ובצבעים זהים לרכיבי הפרזול הנוכחיים. במידה ואין, יש לנסח בחירת גוון בהירה יחסית כיאה לחדר בעל קנה מידה גדול.

 

 

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button