צבע לחידוש ארונות מטבח

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

בין אם אתם מודעים לכך ובין אם לא, המטבח הוא אחד החללים שבהם אתם מבלים הכי הרבה זמן ביום. פעם זה כי בא לכם לנשנש משהו קטן לפני או אחרי העבודה, ופעם זה כי החלטתם להרים את הכפפה ולבשל ארוחת ערב לכל המשפחה. אולם לפעמים המטבח מתיישן ויש צורך לעשות לו חידוש. החידוש יכול להתבצע במספר דרכים, אולם במאמר הקרוב נתמקד בנושא צבע לחידוש ארונות מטבח.

חידוש מטבח – מה זה אומר?

חידוש מטבח הוא מושג המתייחס לכל מה שקשור בהפיכת המטבח לחדשני יותר. במטבח קיימים משטחים וחפצים שאפשר לחדש כמו את דלתות ארונות המטבח ושלדיהן, את שיש המטבח וכן את מערכת האינסטלציה.

כחלק מחידוש מטבחים אין באמת צורך להרוס הכל ולהקים מחדש, אלא מתרחשת התבססות על הקיים וחידוש שלו על ידי החלפת הדלתות או צביעה שלהן על ידי צבע לחידוש ארונות מטבח. הצבע יכול להעניק מראה חדש וזוהר לארונות המטבח, ובינינו – מי לא רוצה להרגיש שיש לו את המטבח הכי שווה שיש?

צבע לחידוש ארונות מטבח

צבע לחידוש ארונות מטבח הוא דבר שצריך להתייחס אליו בתור דבר נפרד. בעוד כשמדברים על חידוש ארונות מטבח השיח מתרכז בהחלפת הדלתות ובסוג הדלתות, השיח על צבע לחידוש ארונות מטבח מתרכז בצביעת הדלתות ובלהעניק להן נפח מראה חדש, מעוצב ועמיד.

הדיבור על צבע לחידוש ארונות מטבח מקבל בזמן האחרון גוון חדשני ביותר עם יציאתו אל השוק של המוצר החדש OWATROL הוא "סופר צבע". המוצר מאפשר צביעה של דלתות ארונות המטבח גם מבלי צורך לצבוע קודם עם צבע יסוד מסוג פריימר, ומתאים לכל סוגי דלתות ארון המטבח הקיימות.

המוצר המהפכני הוא בעל יכולת היצמדות חזקה ביותר אל כל סוג דלת שהוא, והוא עמיד בפני מכות קלות וכן בזמן ניקיון. בנוסף, צביעה עם OWATROL מאפשרת עמידות של המוצר לאורך שנים ארוכות, הוא אינו מתקלף או נסדק, הוא עמיד בחום לטמפרטורות גבוהות של עד 175 מעלות – דבר המקנה לו יתרון גדול במטבח בו מתקיימים בישולים יום יומיים ועוד.

צביעה עם צבע לחידוש ארונות מטבח

כדי לצבוע את ארונות המטבח בצורה שלא תפגע ביתר סביבת המטבח, יש ראשית לכסות את האיזור ביריעות ניילון חד פעמיות למניעת הלכלוך. פרקו את דלתות הארון וצבעו בעזרת הצבע. יבשו למשך 24 שעות, צבעו שכבה נוספת וייבשו שוב למשך 24 שעות והנה לכם ארונות מטבח חדשניים ומעוצבים.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button