סיימתם שיפוץ מטבח? הגיע הזמן להתחדש בציוד מתאים

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

אם אתם משפצים את המטבח שלכם, אז אתם בוודאי מחפשים ציוד מטבח חדש. בחירת הציוד הנכון היא חיונית לחווית בישול טובה.

כמה טיפים שכדאי לזכור בעת בחירת ציוד למטבח:

– שקול את הגודל והעיצוב של המטבח שלך. וודא שאתה קונה ציוד שיתאים לחלל הנוכחי שלך.

– בחר בין מכשירי חשמל חדשים או משומשים. אם אתה צריך הרבה מכשירי חשמל חדשים, רכישתם עשויה להיות יקרה, אבל אם אתה רק צריך פריט אחד או שניים אז אולי יהיה זול יותר לקנות חדשים.

– בדוק את איכות החומרים לפני קניית כל מכשיר שכן זה ישפיע על משך החיים שלו.

עלינו לבחור את ציוד המטבח לאחר שיפוץ. יש הרבה דברים שאנחנו צריכים לקחת בחשבון בבחירת הציוד. למשל, כמה מקום יש לנו במטבח שלנו, איזה סוג בישול אנחנו מעדיפים, ובאיזו תדירות אנחנו מבשלים.

נוכל לבחור כיריים חד-להביות למטבחים קטנים עם שטח מוגבל או כיריים רב-להביות למטבחים גדולים עם הרבה מקום. אם אתה אוהב לבשל על טווחי חשמל או גז, אז אתה צריך לבחור אחד בהתאם.

אנחנו יכולים גם להחליט אם אנחנו רוצים תנור או לא ואם זה צריך להיות תנור הסעה או לא. אם אתה לא אוהב להשתמש בכיריים שלך כתנור, אז אולי כדאי לך לבחור במקום תנור מיקרוגל שהוא חסכוני יותר ולא תופס הרבה מקום בחלל המטבח.

שיפוץ מטבחים ישנים

לפני שיפוץ מטבחים ישנים, כדאי לוודא שיש לכם תוכנית ברורה. חשוב גם לדעת איזה סגנון אתם רוצים למטבח שלכם. ישנם סגנונות רבים בשוק וזה תלוי בכם להחליט איזה מהם יתאים ביותר לצרכים שלכם.

כמו כן, חשוב לדעת אם יש בעיות מבניות במטבח. אם יש, אז אולי עדיף לא לשפץ את המטבח אלא לקנות חדש או לבקש עזרה מקצועית מקבלן.

שיפוץ מטבח ישן הוא לא עבודה לבעלי לב חלש. עליכם להיות מוכנים לעבודה קשה ולזמן המושקע בפרויקט. חשוב לדעת למה אתם נכנסים לפני שאתם מתחילים לשפץ את המטבח שלכם. הנה כמה דברים שכדאי לדעת לפני שיפוץ מטבח ישן:

1) גיל הבית

2) כמה כסף יש לך

3) איזה סוג של שיפוץ אתה רוצה לעשות

4) איזה סוג של מכשירי חשמל אתה צריך במטבח החדש שלך

איך להתאים את הציוד החדש שקנינו למטבח לאחר שיפוץ

בחלק זה, נדון בכמה מהטעויות הנפוצות ביותר שאנשים עושים בעת התאמת הציוד החדש שלהם למטבח לאחר שיפוץ.

  1. לא קורא את המדריך:

זה לא נדיר שאנשים רוכשים מכשיר חדש ואז שוכחים ממנו עד שהם צריכים להשתמש בו שוב. כאשר הם אכן צריכים להשתמש בו, הם לרוב מבולבלים מכל הכפתורים וההגדרות ואינם יודעים כיצד להשתמש בהם כראוי.

  1. לא לבדוק את הציוד לפני המעבר:

כשאתה עובר לבית חדש, אתה גר בבית הישן שלך כל כך הרבה זמן שהתרגלת למטבח הישן שלך. זה יכול להוביל לבלבול מסוים עם החלל החדש שלך, כמו גם לחוסר יכולת להעריך במלואו את היתרונות שלו.

  1. התעלמות מבטיחות

הציוד שקנינו למטבח לאחר שיפוץ יהיה שונה מהציוד המקורי. יש צורך להתאים אותם על מנת לגרום לציוד החדש לעבוד היטב עם המטבח שלנו. למידע נוסף כנסו לאתר של קאטינגבורד.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button