שדרוג המטבח עם רהיטים יוקרתיים

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

אם הזדמן לכם לראות תמונות של עיצובי מטבחים חדשים בוודאי שמתם לב לגודל המרשים של המטבחים ושל עיצוב הריהוט והאבזור שיש בהם. היום אנחנו מוצאים יותר בתים פרטיים גדולים ודירות בממדים נדיבים שיכולים להרשות לעצמם מרחב וריהוט יוקרתי יותר. היום אנחנו מוצאים גם שיפורים רבים בחומרים שמהם מעצבים את המטבחים כדי להעניק להם מראה הרבה יותר דקורטיבי. החומרים יכולים להיות עץ טבעי, אלומיניום ואפילו זכוכית לחיפויים ולעיצוב מראה ייחודי של המטבח. היום כבר לא מתפשרים יותר על המראה שיכול להיות מרהיב באמת באמצעים פשוטים כמו אבזור ובחירה נכונה של ריהוט יוקרתי שאתו רוצים לעצב.

פתרונות אחסון מקצועיים ומשטחים

משטחי העבודה של המטבח היום תפסו מקום חשוב מרגע שיותר אנשים החליטו להפוך את המטבח שלהם למטבח בסגנון מסטר שף עם כל המתקנים, הציוד והמשטחים שנחוצים כדי לעסוק בתחביב המשודרג של בישול ביתי. זה אומר שיש משטחי עבודה מקצועיים על אי בלב המטבח או על השיש וזה אומר יותר נגרות של ארונות מטבח לאחסון חכם יותר. אנחנו רואים איכות מעולה יותר של נגרות ארונות, כך שהם גם נראים היום הרבה יותר יוקרתיים מאשר בעבר. השימוש בעץ מלא בעיבוד מודרני כדי לקבל מרקמים מעניינים מצטרף גם לבחירת משטחים עמידים שיכולים לעמוד בכל העבודה שנדרשת ממי שהחליט להכין פיצות ביתיות בטאבון, לאפות לחמים, לצלות ולבשל כמו מקצוען ואפילו להיות קונדיטור חובב. המטבח חייב לעמוד בכל הסטנדרטים האלה ואנחנו רואים שזה הולך מצוין גם עם עיצוב שלא מתפשר על צבע וחומרים.

עיצוב הקירות ולא רק ארונות

מטבחי היוקרה שאנחנו רואים היום לוקחים בחשבון שגם הקירות הם חלק בלתי נפרד מהמראה הכולל של המטבח שחייב להיות. לכן, אנחנו מוצאים עיצובים מעניינים כמו חיפויי זכוכית ואפילו זכוכית מודפסת על לוחות ענק שהופכים לתמונות דקורטיביות מפתיעות. יחד אתן אנחנו מוצאים על הקירות גם אלמנטים כמו גופי תאורה מעניינים ואפילו שעוני קיר מעוצבים שהם חיוניים מאוד לכל טבח חובב. גופי תאורה מוצאים היום על הקירות יותר מאשר על התקרה משום שיש חשיבות גדולה יותר לתאורה ממוקדת על משטח העבודה ולכן מוצאים אותה קרובה ואפקטיבית יותר על הקיר.

ריהוט לפינת האוכל

רהיטים יוקרתיים למטבח ניכרים מיד לפי רמת הגימור שלהם והעיצוב האלגנטי והנקי שלהם בדרך כלל. כשפינת האוכל היא חלק מהמטבח הריהוט לא יכול להיות סתמי ולכן כדאי לא לוותר על התאמת הריהוט. השולחן והכיסאות שבוחרים למטבח מעוצב בקפידה כזה חייבים להשתלב בסגנון העיצוב הזה ולא לסתור אותו. התאמת צבעים וחומרים מתבקשת כמו גם לאבזור שנוסף למטבח. אם בוחרים כיסאות מרופדים יש לוודא שגם הטקסטילים של המטבח, כמו וילונות, מפות ומפיות ומגבות משתלבים טוב במרקם ובחומרים שמהם הם עשויים. כך מקבלים מראה של מטבח עם רהיטים יוקרתיים.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button