שדרוג מטבח בדירה שכורה

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

גם סטודנטים שנמצאים בתחילת דרכם וגם משפחות עם ילדים, גרות הרבה פעמים בדירות שכורות. המגורים בדירות שכורות נובעים מתוך שיקולים כלכליים ושיקולים אחרים אינדיווידואלים לכל אחד מאיתנו, ובדרך כלל המגורים בדירה שכורה הם מגורים שלא מאפשרים לנו לקבל הרבה החלטות בכל מה שקשור בחלל הבית. אולם אין הדבר אומר שאי אפשר לשדרג קצת את רמת החיים ולבקש מבעל הדירה לבצע פעולות כמו שדרוג מטבח בדירה שכורה. ואם הוא שואל, אתם יכולים להרגיע אותו ולספר לו שמדובר בפעולה סופר פשוטה. אז בואו נראה איך מבצעים שדרוג מטבח בדירה שכורה.

"בעל הבית שלי בחיים לא יסכים"

בעלי בית לא ממהרים להכניס את היד לכיס ולארגן לעצמם הוצאות נוספות, אולם בכל מה שקשור בשדרוג מטבח בדירה שכורה הדבר לא תמיד מתנהל בצורה הזאת. ולמה? בעלי הדירות מבינים ששווה להם במקרים מסויימים לבצע שדרוגים קטנים בחלל הבית, גם למענכם בתור הדיירים הנוכחיים וגם למען הדיירים הבאים אחריכם, להם הם גם יוכלו להעלות את מחיר השכירות בעקבות המרחבים המשודרגים.

שדרוג מטבח בדירה שכורה הוא אחת הפעולות המשתלמות ביותר עבור בעל הבית, ואתם יכולים להגיע עם תכנית פעולה מוכנה מראש שכל מה שיישאר לו לעשות הוא לאשר אותה ולצאת לדרך.

מה כולל שדרוג מטבח בדירה שכורה?

שדרוג מטבח בדירה שכורה ובדירות בכלל כולל שדרוג של דלתות ארונות המטבח, שדרוג של משטח השיש וכן הוספה, במידה ורוצים, של משטח עבודה, אי, שיכלול גם עוד שטחי אחסון. כשאתם מגיעים אל בעל הדירה שלכם עם ההצעה לעשות שדרוג מטבח בדירה שכורה, ציינו בפניו שהתהליך יכול לקחת זמן קצר מאוד, בהתאם למה שתבחרו לעשות כחלק משדרוג מטבח בדירה שכורה.

כמה עולה שדרוג מטבח בדירה שכורה?

כנראה שזו אחת השאלות הראשונות שתקבלו מבעל הדירה שלכם. כשמדברים על עלויות של שדרוג מטבח בדירה שכורה מדובר על טווח שנע בין כמה אלפים בודדים לבין עשרות אלפים, הכל תלוי במה תחליטו לעשות.

במידה ותרצו רק לשדרג את דלתות ארונות המטבח, הסיפור יכול להסתכם בכמה אלפי שקלים כשמחיר כל דלת יכול לנוע בין 200 ש"ח ל-800 ש"ח, תלוי בחומר שתבחרו. במידה ותרצו לשדרג את השיש מדובר על סכומים של בין 2,000 ש"ח ל-4,000 ש"ח נוספים, ושדרוג של הקמת אי במטבח יוסיף עוד כמה אלפים לסיפור. ואם אתם רוצים להגדיל את הסיכויים לקבל "כן", הגיעו אל בעל הדירה שלכם עם הצעות לבעלי מקצוע שעושים שדרוג מטבח בדירה שכורה. בהצלחה!

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button