שיפוץ המטבח עשה זאת בעצמך – בואו נדבר רגע על עץ

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

שיפוץ המטבח לבד וסוגיית העץ

בשיפוץ המטבח, די בכך שנעשה כמה שינויים קטנים, כדי שנחווה אווירה שונה לחלוטין. כיום אנו שמחים לספק ללקוחותינו מגוון רחב של שירותים לשיפוץ וחידוש המטבח, החל מן הפרטים הקטנים ועד למהפכים שלמים.

בכל הנוגע לחידושו של המטבח, הרי שלא מומלץ לעשות זאת לבד לחלוטין, אלא אם אתם מחזיקים בידע מקצועי וכן ביכולות נגרות וערגול לצורך עבודה עם עץ, ברזל ומתכת.

ואם עדיין החלטתם לגשת אל המלאכה בכוחות עצמכם, הרי שהצוות המקצועי שלנו ישמח לפרגן לכם בכמה טיפים חשובים לקראת המשימה. מאחלים לכם קריאה מועילה ונעימה.

חיפוש אחר מוצרי עץ איכותיים וזולים

השלב הראשון והחשוב ביותר הוא החיפוש אחר חומרי הגלם שילוו אותנו לכל אורך מלאכת השיפוץ.

האם אנחנו מבקשים להחליף את ארונות המטבח? האם אנחנו מבקשים לייצר אי מעץ שיהיה במרכזו של המטבח? ישנם פריטים רבים ושונים שיכולים ללוות אותנו בחידושו של המטבח, ואם כבר החלטנו לקחת את העבודה על כתפינו, הרי שמוטב שנעשה מחקר שוק קטן שיוזיל את העלויות ככל הניתן.

בחיפוש מהיר באינטרנט תוכלו למצוא מגוון רחב של מחסני עץ איכותיים, המספקים שפע של חומרי גלם מעץ ובמחירים אטרקטיביים. כיצד נוברים בין כל המבחר? מומלץ ראשית כל לבחון את ההמלצות והשיח שקיים ברשת אודות אותו מחסן עצים, ושנית מוטב לשוחח עם נציגים מטעם אותו המחסן. בדקו האם הם יבואנים ישירים של מוצרי העץ או משווקים. כאשר מדובר ביבואנים ישירים, הרי שמדובר במחירים אטרקטיביים יותר, שחותכים מכם את פערי התיווך. כל זאת כמובן, מבלי להתפשר על איכות.

היכרות עם סוגי העצים

למצוא את הספקים זאת אולי המשימה הקלה יותר, הבחירה בסוג העץ, זו כבר משימה שמצריכה ידע רב ומיומנות.

במקרה הזה, נאמר שגם המומחים הגדולים ביותר בעץ, תמיד ישמחו לקבל עוד עצה. מומלץ יהיה להתייעץ עם מחסן העצים שממנו החלטתם לרכוש את אספקת העץ ולבקש את חוות דעתם באשר לעץ שיתאים במידה הטובה ביותר למטבח.

כך לדוגמה, עץ האורן הוא עץ קשיח מאוד ועמיד בפני מים. הוא משתייך למשפחה נרחבת יותר של עצים הנקראים עצים גושניים. זאת לעומת עצים רכים שאינם עמידים ללחות ומים, ואשר עלולים להיפגם ולהיחלש בתוך זמן קצר.

בטיחות בעבודה

דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הוא נושא הבטיחות.

אמנם מדובר בהרפתקה מהנה למדי, ובמיוחד כאשר התוצאה אט אט נגלית אל מול עינינו, אך חשוב להישמר מפני פציעות אפשריות.

באם אתם עובדים עם ברזל, הרי שהרחיקו ילדים, ולבשו משקפי מגן בעת עבודות הריתוך. מומלץ לעתים לשכור לעבודות נקודתיות, אנשי מקצוע המתמחים בפרויקטים מסוג זה.

שוקלים קבל ייעוץ מקצועי?

נשמח לעמוד לשירותכם.

הצוות המקצועי שלנו מתמחה בחידוש מטבחים, ומאפשר לכם להגשים את החלום העיצובי הפרטי שלכם.

למידע נוסף השאירו פניה או צרו עמנו קשר טלפוני.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button