המטבח שלכם עבר שיפוץ? כך תעצבו אותו נכון

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

הרבה זמן חלמתם לשפץ את המטבח ולשדרג את הנראות שלו כך שהוא יהיה מטבח מהחלומות. סוף סוף פניתם למקצוענים ואחרי תכנון מעמיק של המטבח על פי מידות החלל, הצרכים וסגנון החיים שדרגתם אותו מקצה לקצה. ארונות שמתכתבים עם השפה העיצובית של הבית, פתרונות אחסון ואי חדש ומרשים שמתאים גם לבישול וגם לאירוח. עכשיו הגיע הזמן לעצב את המטבח עם אביזרים ומוצרים שעושים הבדל גדול, תורמים לאופי, מוסיפים לאווירה וכמובן פרקטיים לעבודה. לפניכם טיפים שיעזרו לכם בדרך לעיצוב המטבח האולטימטיבי לאחר מלאכת השיפוץ.

חלוקה לאזורים ומוקדי פעילות

השיש הוא מוקד אסטרטגי בולט במטבח וחשוב לשמור עליו נקי ומאורגן. מומלץ להציב על השיש דברים שתרצו לשמור בהישג יד לשימוש יומיומי כמו קוצץ סלט או מטחנת תבלינים וכלי אחסון שיחסכו מקום על השיש עצמו כמו תיבת לחם או סט לתליית כלים, מעמד עבור כוסות קפה ותה וכדומה.

אפשר לארגן את השיש לפי אזורי קונספט. כמו למשל, אזור מכונת הקפה או הקומקום בו ניתן להציב צנצנות עם מוצרי הקפה/תה, מעמד לקפסולות קפה, קופסת תיונים או אזור שמיועד לתבלינים עם מעמד התבלינים ומטחנת התבלינים – קיימים מעמדים דקורטיביים להפליא בשלל קומבינציות. חשבו על האזור שליד הכיור – מעמד כלים מעוצב גמיש שמתאים לסוגים שונים של כלים או משטח לייבוש כלים ומעמד ספוגיות בעיצוב מודרני בגוון מטאלי שמשתלב עם כל קו עיצובי.

אחרי שהחלפתם את החזיתות והמטבח כה אסתטי, כדאי להקפיד לשמור על סידור פנימי ולא רק חיצוני של מטבח על פי נגישות. הציבו בקדמת הארון פריטים בשימוש ביומיומי ובעומקו או בארונות העליונים פריטים שמוציאים רק בחגיגות או אירועים מיוחדים. אפשר לסדר אותם גם לפי אזורים כמו אוכל יבש במזווה בכלים שקופים שיהיה קל לראות את התכולה ולמצוא את המוצר הנדרש, אזור בו מאופסנות תבניות אפייה, חלק ייעודי למחבתות ולסירים.

שפה עיצובית אחידה

ניתן לשמור גם על אותה שפה עיצובית אחידה בבחירת הכלים ומוצרי החשמל שיבלטו על רקע המטבח. למשל, בלנדר ומכונת קפה אדומים על רקע מטבח שחור ומעמדים ופריטי אחסון בגוון לבן למטבח לבן או מעמדי עץ למטבח בסגנון כפרי במיוחד במתחם האי והשיש החשופים לעין המתבוננת. אפשר להצטייד גם במעמדי סכינים מסוגננים או לנצל את הקירות הפנויים במטבח ולתלות מגנט סכינים כך שהסכינים "יקשטו" את הקיר וגם יהיו בעמדה לשליפה מהירה.

אם השיש שלכם הוא מקום סביבו גם יושבים וסועדים, מארחים ומתארחים ניתן לקשט אותו באמצעות פלטת גבינות אלגנטית מזכוכית, קנקן מים דקורטיבי מזכוכית, סטים של כלים מפורצלן שיתאימו לאופי של המטבח – הדפסים ססגוניים או לבן קלאסי, תלוי בקונספט שבחרתם.

נגיעות עיצוביות ברחבי המטבח

התייחסו בעיצוב המטבח גם לנושא הטקסטיל – מפה לאי בגוון שמתאים למטבח או להפך בקונטרסט מנוגד לו. למשל, מפה אדומה למטבח לבן, מגבות מטבח מעוצבות, וילונות על החלונות שניתן לגלול ולפתוח בעת הצורך להכנסת אור טבעי פנימי. אפשר לעצב את האריחים עם מדבקות אריחים מאוירות וכן להשתמש בגופי תאורה שיוסיפו אור ממוקד תכליתי ממוקד לעבודה ותאורה היקפית שתוסיף אווירה וחמימות – שנדליר מאסיבי או גופי תאורה מתכתיים יותר מודרניים.

אל תשכחו את הכיסאות סביב הבר כאשר חשוב להתאים מבחינת גובה הכיסא וכן הקווים העיצוביים. כיסאות עם משענת מלכותית עטופים בבד או להפך נטולי מושב בשיק עכשווי מינימליסטי. אפשר לתלות לוח שעם או לוח גיר עליהם תוכלו לכתוב תזכורות שונות כמו רשימת מכולת. אפשר להוסיף גם מתלים למגבות, כפפות מטבח ואגרטל ועציצים שיכניסו את הטבע פנימה וירעננו את המטבח.

ברגע שהמטבח מוכן אתם מוזמנים לקחת לידיכם את פרויקט העיצוב והוספת התוספות והאביזרים המשלימים שיהפכו את המטבח למקום מסוגנן וכייפי.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button