טיפים לבחירת קולט אדים למטבח

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

קולטי אדים למטבח הם מרכיב קריטי במטבח. הם משמשים להסרת עשן, ריחות ושומן מהבישול. קולטי אדים למטבח יכולים להיות מובנים או עצמאיים ומגיעים במגוון סגנונות וגדלים.

ישנם גורמים רבים שיש לקחת בחשבון בעת רכישת קולט אדים למטבח:

סוג: ישנם שלושה סוגים של קולטי אדים למטבח: מטה, מטה והיבריד. דגמי מטה מוצצים עשן מטה אל הטווח או התנור בעוד דגמי זרימה מעלה דוחפים אותו עד התקרה. לדגמים היברידיים יש את שתי התכונות ביחידה אחת עם מאוורר מתכוונן שניתן להגדיר לכל אחד מהמצבים.

  • סוג הבישול שתבצע יקבע איזה סוג של קולט אדים למטבח הכי מתאים לך.
  • גודל: גודל המטבח שלך הוא גם גודל

קולטי אדים למטבח הם חלק חשוב בכל מטבח. הם עוזרים להסיר עשן, אדים וריחות מהמטבח ולוודא שהאוויר נקי.

ישנם סוגים רבים ושונים של קולטי אדים למטבח הזמינים בשוק. ישנם מנדפים בסגנון ארובה, המוציאים אוורור בחוץ ומנדפים בסגנון חוזר, המוציאים אוורור בתוך הבית.

גודלו של המטבח ישפיע גם על סוג המנדף המטבח שתבחרו, כמו גם האם תזדקק למנדף אוורור.

קולטי אדים למטבח הם חלק חשוב במטבח. הם עוזרים להסיר עשן, אדים וריחות מהמטבח. זה חשוב כי זה עוזר לשמור על האוויר במטבח שלך נקי ובריא. קולטי אדים למטבח יכולים להיות השקעה יקרה ולכן חשוב לדעת מה אתם מחפשים לפני שאתם קונים אחד. במאמר זה נדון בכמה דברים שכדאי לשים אליהם לב בעת קניות קולט אדים למטבח חדש.

איזה גודל צריך להיות קולט אדים למטבח שלי?

כאשר מסתכלים על קולטי אדים חדשים למטבח, חשוב לחשוב כמה מקום יש לכם במטבח ועד כמה גדול הכיריים שלכם. אם יש לך תנור גדול יותר אז קולט אדים גדול יותר למטבח יעבוד הכי טוב בשבילך, אבל אם יש לך תנור קטן יותר אז אחד קטן יותר יעבוד

התקנת קולט אדים

קולט אדים הוא מכשיר שאוסף ומעבה את אדי המים במערכת קיטור. מכשיר זה יכול להיות מותקן הן בתעשייה והן במגורים.

קולט אדים עשוי בדרך כלל ממתכת ובתוכו סליל נחושת. כאשר אדי המים החמים במערכת מגיעים לסליל זה, הוא מתקרר ומתעבה למים נוזליים, שלאחר מכן מטפטפים לתוך מיכל מתחת.

התקנת קולט אדים היא תהליך שיחסוך לכם כסף וזמן. זה גם יעזור לך לחיות אורח חיים בריא יותר.

קולטי אדים מיועדים למי שרוצה לחיות את חייהם בצורה ידידותית יותר לסביבה. הם נועדו לאסוף את אדי המים מהאוויר ולעבות אותם למי שתייה נקיים.

ישנם סוגים רבים ושונים של קולטי אדים, אך לכולם מטרה אחת: לספק מי שתייה נקיים. הסוג הפופולרי ביותר של קולט אדים הוא זה המופעל על ידי שמש, מכיוון שהוא אינו דורש שום מקור חשמל חיצוני.

כדי שקולט האדים שלך יעבוד כמו שצריך, יש כמה דברים שאתה צריך לעשות קודם: הגדר את הקולט שלך בצורה נכונה – זה אומר למקם אותו באזור עם אור שמש ישיר

קולטי אדים הם הסוג הנפוץ ביותר של מערכת שחזור חום למבני מגורים. הם משמשים לאיסוף ועיבוי אדי מים מזרם הפליטה של דוד, תנור או תהליך אחר. מים מעובים אלה מאוחסנים לאחר מכן במיכל לשימוש במערכות מים חמים ביתיים או יישומים אחרים כגון לחות או השקיה.

ניתן לחלק את תהליך ההתקנה לשישה שלבים:

שלב ראשון: השלב הראשון הוא למדוד ולסמן את מיקומו של כל קולט אדים על הגג באמצעות קו גיר ומפלס. שלב שני: לאחר מכן, עליך לקדוח חורים דרך חומר הקירוי שבו תציב את סוגרי ההרכבה של קולט הקיטור שלך. עליך לוודא שהחורים הללו מרווחים זה מזה באופן שווה, כך שהם לא יפריעו לאף איברים מבניים.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button