חידוש ארונות מטבח מחיר

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

אצל כל אחת מאיתנו מגיע השלב שהוא צריך להעביר את הבית שלו חידוש או שיפוץ. ככל שהבית שלנו יותר ישן, כך גם הוא זקוק לשינויים וחידושים שיעניקו לו בחזרה את המראה הטוב שהיה לו לאורך כל השנים. המטבח הוא אחד מחלקי הבית שהכי חשוב להשקיע בהם, היות והוא חלל כל כך מרכזי בחדר, ולכן ניתן לעשות לו חידוש בקלות וביעילות. במאמר הקרוב נתמקד בנושא חידוש ארונות מטבח מחיר, ונבדוק מה עושים, איך עושים ובעיקר – כמה זה עולה לנו?

מה זה אומר חידוש ארונות מטבח?

כשמדברים על חידוש ארונות מטבח מדברים למעשה על אחת הפעולות הבסיסיות כחלק מחידוש המטבח בכלל. חידוש מטבח כולל בתוכו, מלבד חידוש ארונות המטבח ובהתאם לצורך כמובן, גם חידוש של השיש ובמידת הרצון גם עבודות אינסטלציה.

חידוש מטבח מיועד למי מאיתנו שהדירה שלו כבר מראה סימנים של עייפות, והמטבח מתחיל להיות סביבה שלא נוח להיות בא ועל אחת כמה וכמה סביבה שלא נוח לבשל בה. המטבח צריך להיות סביבה היגיינית שמאפשרת לנו לבשל בצורה נקייה וטובה.

חידוש ארונות מטבח מחיר

כשמדברים על חידוש ארונות מטבח מחיר מדברים על טווח גדול יחסית של מחירים. זאת בשל העובדה שכל אחד מאיתנו יכול לחדש את ארונות המטבח על ידי דלתות ארון מטבח שעשויות מחומרים אחרים, כך שתחילה היינו ממליצים לכם לקבוע מסגרת תקציב שבה אתם מסוגלים ורוצים לעמוד, ורק לאחר מכן לבחור את סוג החומר לדתות ארונות המטבח שלכם. בהתאם לחומר שתבחרו – ייקבע חידוש ארונות מטבח מחיר.

אז מה בעצם ההבדל בין חומר אחד לחומר אחר?

כפי שאמרנו ישנם כל מיני סוגים של חומרים מהם אפשר להרכיב את דלתות ארון המטבח, ובהתאם לכם ייקבע מחיר חידוש ארונות מטבח, אז בואו נקבל קצת פרספקטיבה לגבי המחירים האפשריים.

לצורך הדוגמה, יש אפשרות לחידוש ארונות מטבח עם דלתות עם גימור של פורמייקה. דלתות אלו הן מהסוג היותר נפוץ ובמחירים הנוחים ביותר. מחיר דלת ארון מטבח עם גימור של פורמייקה ינוע בין 200 ש"ח ל-400 ש"ח. לעומת זאת, מחיר דלת ארון מטבח מזכוכית עם מסגרת של אלומיניום יכולה לעלות מחיר של בין 400 ש"ח ל-800 ש"ח.

אז איך בוחרים?

פשוט מאוד. כדי להפחית עלויות ועדיין לצאת מרוצים – שבו מול התקציב ועם הנגר שיעשה עבורכם את העבודה ובקשו ממנו הצעת מחיר בהתאם. לפי מה שהנגר יציע במסגרת התקציב שלכם, תוכלו לבחור את דלתות ארון המטבח שלכם בקלות.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button