טיפים לעיצוב מטבח מודרני

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

אנחנו חיים עם אותו מטבח ישן במשך שנים, חולמים על השיפוץ שלו ולבסוף זה קורה. בין אם המטבח שלכם קטן או גדול יותר, אתם יכולים להפוך אותו לחלל מרהיב בבית. הנה הטיפים כיצד לעשות זאת, עיצוב מטבחים בתקציב ידידותי.

עם השנים ועם תוכניות הבישו הרבות, המטבח הפך לאחד מהחללים הכי חשובים בבית, כאשר בו מתרכזת כל הפעילות שלנו. אנחנו שותים קפה בבוקר במטבח, הילדים חוטפים שם כריך בדרך לבית הספר, אנחנו שותים כוס יין בערב במטבח ועוד. וזו הסיבה לכך שאנשים בימינו משקיעים לא מעט בעיצוב המטבח המודרני שלהם. אם גם אתם לקראת פרויקט של שיפוץ מטבח מודרני או עיצובו מחדש, ריכזנו עבורכם כאן מספר טיפים שכדאי להכיר לפני שמפשילים שרוולים.

וילונות במטבח תמיד תורמים מאוד עיצובית

בין אם מדובר במטבח יותר כפרי או יותר מודרני, וילונות גלילה יכולים להיות אופציה עיצובית מצוינת. וילונות גלילה יכולים להקנות מראה מאוד ייחודי ויוקרתי, במיוחד אם אתם הולכים על וילון גלילה בצבע לבן. הצבעים הלבנים בדרך כלל מתאימים למטבח, מאחר שהם משדרים משהו מאוד נקי ואסתטי.

אם אתם פחות בעניין של וילונות גלילה למטבח, יש לכם פתרונות הצללה מסוגים אחרים כמו וילון חשמלי למטבח, וילון תריסים, וילון ונציאני למטבח ועוד. כך או כך, המטבח שלכם ייראה פנטסטי עם פתרון ההצללה הנכון לו.

חיפוי קירות נכון מוסיף המון

לאחר שתתקינו וילונות חשמליים או וילונות גלילה למטבח, תוכלו להגיע לעיצוב של הקירות. אמנם אפשרי להשאיר את הקירות בצבע לבן נקי, אבל אפשר גם להתקין חיפוי קירות מעוצב למטבח. חיפויים לקירות יכולים לכלול כל מיני טקסטים קליטים שמתעסקים במזון, מדבקות קיר עם ציורי מנות טעימות, טפטים ועוד.

בין אם תחליטו להתקין חיפוי קיר למטבח מסוג כזה או מסוג אחר, תוודאו שהחיפוי מתכתב בצורה נכונה עם שפת העיצוב בשאר הבית והמטבח. בעוד שישנם חיפויים בעשרות שקלים בודדים למ"ר, ישנם גם טפטים יותר יקרים וחיפויים מקצועיים (יכולים להגיע גם ל-100 ₪ למ"ר).

האחסון לא חייב להרגיש כמו מחסן

שמעו לנו, המטבח שלכם לא צריך ולא חייב להרגיש לכם כמו מחסן. אם יש לכם מכשירים חשמליים רבים, תבלינים וחומרי גלם, יהיה כדאי לרכוש פתרונות אחסון מעוצבים. אם יש לכם מספיק מקום בכדי להתקין אי מטבח, הרי שמדובר בפתרון אחסון מעולה.

איי מטבח מגיעים גם עם מגירות, תלוי בסוג הבנייה של האי ובצרכים ממנו. תוכלו להסתייע בחברת בניית מטבחים, אבל אפשר גם ליצור קשר עם נגרייה שבונה איי מטבח. כך או כך, מדובר בתוספת מעולה למטבח שלכם.

 

בחירת תאורה במטבח

לאחר שהתקנתם וילונות גלילה במטבח או אולי וילונות חשמליים בו, בניתם אי מטבח והתקנתם חיפוי, כעת הגיע הזמן לבחור תאורה. גוון התאורה המומלץ במטבח הוא גוון לבן, מאחר שאתם צריכים מספיק אור כדי לראות מה אתם מבשלים. מבחינת גופי התאורה, זה נתון לבחירתכם החופשית ובהתאם לסגנון שלכם. בעוד שיש נברשות מפוארות למטבחים, יש גם גופי תאורה צנועים יותר. מחירי גופי תאורה מתחילים מעשרות שקלים בודדים בד"כ.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button