טרנדים בעיצוב מטבחים 2021

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

המטבח הוא המקום הכי חם בבית. אנחנו עוברים בו לאורך כל שעות היום, מהקפה שאנחנו מכינים בבוקר ועד הלילה. מדובר באחד המקומות השימושיים ביותר ולכן הוא מקבל תשומת לב רבה בתהליך העיצוב.

עיצוב מטבח מושפע מגודל החלל הקיים, מאופי הפעילות בבית, מספר הנפשות, הטעם האישי וגם מטרנדים. בכתבה זו נבחן מספר טרנדים וכיצד הם יכולים להשפיע עליכם בעיצוב המטבח הבא.

מטבח שמצטלם נפלא

הרשתות החברתיות נכנסו לכל אספק בחיינו והן משפיעות גם על קבלת החלטות עיצוביות. בין אם החלטנו לפתוח בלוג או וולוג משלנו ובין אם אנחנו פשוט מסתכלים על מטבחים (וחיים) של אחרים, הרשת החברתית יכולה להשפיע על ההחלטות העיצוביות שלנו. הרצון לבית שנראה נפלא, שכיף לעשות בו סלפי, להעלות את המתכונים הכי מיוחדים והמנות שהכנו, הוא חלק מהחשיבה על המטבח. כן, מטבחים בשנת 2021 לא רק נוחים אלא גם מצטלמים נפלא.

הכנסת הטאץ' האישי במטבח

לצד הרצון להיראות הכי טוב, ישנו רצון לא פחות חשוב והוא להיות מקוריים. אנחנו רוצים שהבית שלנו ובפרט המטבח, יספר מי אנחנו ורוצים עיצוב מיוחד, ממש כמונו. תוכנת מודולית זמינה לשימוש באתר ללא כל עלות והיא מאפשרת ליצור את מטבח החלומות עם הטאץ' האישי. לאחר הזנת מידות המטבח כל שעלינו לעשות הוא להכניס את המרכיבים השונים, להוסיף ארונות, לבחור את סוג וצבע החזיתות, להזיז את המיקומים על פי בחירה ולשנות את המרכיבים השונים. בכל שלב ניתן להיפגש ולהתייעץ עם מעצב מטבחים מוסמך.

שילובי צבעים ותעוזה

אפשר לראות שבשנת 2021 ישנה יותר תעוזה. כמובן, תמיד יהיו משפחות שיעדיפו את המטבח הלבן הקלאסי, אך לצד זאת אפשר לראות יותר עיצובים ייחודיים ושילובי צבעים דרמטיים. הדבר בא לידי ביטוי בשילוב הצבע השחור במטבח (כולו או חלקו) והכנסת צבעים פחות שגרתיים כמו התכלת, הצהוב ואפילו האדום. הייחודיות שלנו יכולה לבוא לידי ביטוי בדרכים שונות והצבעים בהחלט מספרים מי אנחנו.

מקום לאחסון וסידור פשוט

אין כל ספק שעיצוב המטבחים בשנת 2021 מושפע מהשנה שלפניה. יותר אנשים עברו לעבוד מהבית, רבים מהילדים שהו בבית או למדו מהמחשב והתנהלות זו משפיעה גם על העיצוב של החללים השונים. האינטנסיביות שבתוך הבית, התנועה הרבה (ויש שמדווחים על הארוחות שמתבשלות באופן קבוע), הובילו לצורך ביצירת יותר מקומות אחסון ותכנון מטבח שקל לסדר אותו.

יצירת תחושה פתוחה

לצד הרצון לנצל כל חלק בבית ובעיקר במטבח, אפשר לראות מגמה של השארת חללים פתוחים ולא שימושיים במטבח. במסגרת מגמה זו "נעלמים" הארונות הגבוהים או לפחות מצטמצמים ומקומות האחסון משתנים בסגנון ובמראה שלהם. מגמה זו גם היא מושפעת מהשהות הרבה בבית והרצון להרגיש בחלל פתוח ומרווח. את פתרונות האחסון אפשר לתכנן בחוכמה גם בלי להעמיס בחלל מלא בארונות.

תכנון מטבחים חכמים

הטכנולוגיה ללא כל ספק נכנסת למטבח ועכשיו יש מקום לשלל פתרונות "קטנים" וחכמים שהופכים את החיים לקלים יותר או לפחות למשעשעים יותר. מרמקולים שיכולים להציע רעיונות למתכונים ועד לתאורה שניתן לשלוט בעוצמתה דרך מתן פקודה קולית. כל האביזרים והפתרונות הופכים להיות חלק בלתי נפרד מהמטבח, מהעיצוב ומהחוויה של הבישול והבילוי בחדר המרכזי בבית.

חיסכון בעלויות

שנת 2020 לימדה אותנו להוציא את הכסף שלנו בחוכמה. כאשר מדובר על עיצוב מטבחים ישנו צורך להצליח להשיג את המקסימום ולחסוך ככל האפשר. היכולת לשבת עם מעצב מטבחים בבית או במפגש זום, כשכל הצדדים מול תוכנה ורואים כמה עולה על אלמנט ופרט, הופך את תהליך העיצוב ליעיל הרבה יותר. התוצאה מושלמת במראה ומותאמת במחיר. זו הסיבה שמטבחי מודולר מאפשרים להשתמש בתוכנת מודולית ללא כל עלות ומציעים להיפגש עם מעצב מטבחים גם בביתכם במחיר סמלי ובזמנים גמישים. פגישה באחד מ 6 אולמות התצוגה קיימת גם כן, וכמובן ללא עלות שבסופה תוכלו להתרשם מהעיצוב החדשני ולקבל הערכת מחיר.

עיצוב קלאסי שתמיד מרשים

לצד הטרנדים בעיצוב המטבחים יש לזכור כי המטבח ימשיך לשמש אותנו לאורך שנים רבות. לכן, בעיצוב יש לחשוב לא רק על מה שהכי "אין" היום אלא על מה שהכי נכון למבנה ולבני המשפחה. גם אם נדמה שכרגע מטבחים בצבעים בוהקים מצטלמים יותר טוב, אם אנחנו לא מרגישים בנוח איתם, עדיף שנוותר עליהם. חשוב לזכור כי מטרת הטרנדים היא לשרת אותנו ולא להפך.

 

לחצו כאן לאתר החברה: www.modulr.co.il

תוכנת ״מודולית״ לעיצוב עצמי: https://www.modulr.co.il/modulit

טל: 0733-744744

 

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button