כיצד שדרוג המטבח יכול להעלות את ערך הנכס?

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

שיפוץ מטבח להעלאת ערך הדירה

השקעתם בנכס נדל"ן? חושבים למכור את הבית ולשדרג את איכות החיים בנכס יוקרתי יותר? זה הזמן לבחון כיצד להשקיע בעבודת שיפוץ שתעלה את ערכו ותאפשר לכם לקצור רווחים נאים יותר.

ב-Up Kitchen Desgin בחרנו מטבע הדברים להתמקד באחד מן החדרים היותר מרכזיים בכל בית ודירה: המטבח. המקום שבו אנחנו מנשנשים בשעות ערביים, המקום שבו אנחנו לא אחת מתאגדים עם בני המשפחה ויושבים לארוחת בוקר וערב, והמקום שבו תמיד כיף להתנחם בניחוחות מהפנטים ובטעמים עשירים.

למה דווקא המטבח?

רבים מרוכשי הדירות היו שמחים למצוא מטבח מתוקתק ומשופץ. מדובר בחדר בו מלאכת השיפוצים היא בהחלט לא זולה, וכאשר המטבח נראה נוצץ, הרי שהדבר מקרין על כל רחבי הנכס.

חברתנו מתמחה בביצוע עבודות שדרוג ושיפוץ למטבח במחירים אטרקטיביים במיוחד. למעשה, השקעה נמוכה שתשדרג את המטבח שלכם פלאות, תעשה חסד עם ערכו של הנכס ואפשר לכם לנקוב במחירים גבוהים מעל הממוצע.

עם תום השיפוץ, די בכך שתשקיעו מעט מאמצים בביצוע יום צילום עם צלם סטילס המתמחה בעיצוב פנים, כדי שתוכלו לקבל פניות רבות של מתעניינים המבקשים למהר ולשים את ידם על הנכס, ויפה שעה אחת קודם.

כיצד ניתן לשדרג את המטבח במחיר מינימלי?

שדרוג המטבח לא חייב להפוך למלאכת שיפוצים קדחתנית וממושכת, ובטח לבטח שאיננה מצריכה הוצאות כספיות גבוהות יתר על המידה. להלן מספר טיפים שריכזנו עבורכם כיצד ניתן לשפץ את המטבח ולשדרג את המראה שלו, ומבלי לשבור את הכיס:

  • החלפת כיריים + דלתות ארונות: החלפת הכיריים והתקנתן של דלתות חדשות לארונות יכולה לשנות באופן ניכר את המראה של המטבח, ואף להקנות לו מראה חדיש ומרהיב. חשוב לזכור שאחד מן הגורמים שמשפיעים על המטבח הוא העיצוב החיצוני שלו. שינוי מראה המטבח באופן ניכר, יכול לעשות עמכם חסד רב, ולשכנע את הרוכשים הפוטנציאליים כי אכן מוטב ליישר קו עם המחיר שנקבתם.
  • התקנת אי: התקנת אי באמצע המטבח יכולה להקנות לו מראה מרענן ומזמין במיוחד. כיום אי במטבח נחשב לקו עיצובי חדשני, וישנם פתרונות נהדרים ופשוטים שבאמצעותן ניתן להתקין את האי ובמינימום השקעה.
  • שינוי מרצפות: שינוי המרצפות אף הוא יכול לעשות חסד עם המטבח, ובעיקר כאשר מדובר במרצפות ישנות. שימוש במרצפות בהירות בצבע שמנת או אפור בהיר, יכול להקנות למטבח מראה רחב יותר ומזמין הרבה יותר.

לכל שאלה נוספת, נשמח לעמוד לשירותכם.

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button