מטבחי חוץ למרפסת וגגות

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

אם אתם עומדים לקראת הפרויקט של שיפוץ מטבח קומפלט או שיפוצים במטבחים באופן חלקי, אתם צריכים להבין שמדובר בתהליך. לא בטוח שהתהליך הזה יהי מורכב, מעייף ומתיש או מסורבל, אבל אכן מדובר בתהליך שמצריך הקפדה על פרטים קטנים וגדולים גם יחד. למשל, כל הנושא של ה"מסביב" ומעבר לשיפוץ המטבח. בואו נדבר על זה.

אם חשבתם ששיפוץ מטבח מסתיים תמיד רק בשיפוץ המטבח עצמו, אנחנו כאן כדי לחדש לכם. לא פעם, יש צורך לבצע שיפוצים מסביב ומעבר לשיפוצים המתבצעים במטבח עצמו, במיוחד אם מדברים על מבנים ישנים. אם המבנה הוא חדש או אפילו חדש מקבלן, סביר להניח שלא תצטרכו לבצע איטום גגות או תיקוני צנרת מים במטבח. אבל אם הדירה ישנה, או שמא הבית לא שופץ מעולם, כנראה תצטרכו לשפץ יותר מאשר את המטבח עצמו.

האם רק המטבח צריך שיפוץ?

חשוב להבין, לא פעם, אנחנו מתחילים לשפץ את המטבח ובטוחים שסך הכול צריך להחליף ארונות. על הדרך, אנחנו מגלים צינורות מים ישנים וסדוקים, גומיות קרועות שנוזלות מאחורי ארונות המטבח, תשתיות אינסטלציה רקובות ועוד.

כחלק מכל הדברים האלו שמצריכים סידור תוך כדי שיפוץ המטבח, יש גם את הנושא של שיפוץ המבנה עצמו. אם כבר התחלתם עם שיפוץ מטבח, כדאי לקחת בחשבון עוד סוגי עבודות שאפשר לבצע על הדרך. למשל, איטום גגות במקביל לשיפוץ המטבח.

עד כמה איטום גגות הכרחי?

איטום מבנים הוא הכרחי, במיוחד בעונת החורף. מה יעזור לכם מטבח משופץ ויפהפה, אם מהתקרה יהיו לכם נזילות מים? כנראה שלא הרבה. אז בכדי להימנע מכל מיני מצבי ביש כאלו, אנחנו נמליץ לכם לברר מחירים של שיפוץ קומפלט.

אמנם שיפוץ קומפלט יהיה יקר יותר מאשר שיפוץ חלקי במטבח, אבל אין ספק שבטווח הארוך זה יהיה שווה את זה. עוד חשוב לדעת, אם אתם נכנסים למען חדש ואתם מעוניינים לשפץ את המטבח, כדאי לבדוק מראש מה עוד מצריך שיפוץ בדירה.

תזמינו בדיקה שנקראת בדק בית

תזמינו בדיקה שנקראת בדק בית, במהלכה יבדקו פרמטרים שונים בדירה. אנשי המקצוע יבדקו מצב של איטום גגות ומבנים, מצב אינסטלציה, מצב תשתיות חשמל, מים וגז. אם הממצאים של הבדיקה יעלו לקויות שונות, תדעו שיהיה אפשר לטפל בזה במקביל לשיפוץ של המטבח שלכם.

ככה תוכלו לחסוך בעלויות, בזמן יקר ובאנרגיה חשובה. תרכזו את כלל בעלי המקצוע במהלך תקופה קצרה, ותהנו מתוצאות במהרה. ועל הדרך, אנחנו נמליץ לכם גם לערוך השוואת מחירים בין נותני השירותים השונים. ישנם לא מעט פורטלים ואתרים שיכולים להכווין אתכם למטרת הוזלת מחירים ועלויות שירות של אנשי מקצוע.

השוואת מחירים בין אנשי מקצוע ונותני שירותים

תאתרו לכם איזה אתר השוואת מחירים, תערכו את מחקר השוק שלכם ותבינו כמה כל נותן שירות אמור לגבות ממכם. כמו כן, תבררו תמיד מראש באילו חומרי גלם משתמשים אנשי המקצוע השונים. למשל, חברת איטום גגות יכולה להשתמש ביריעות ביטומניות, זפת, חומרים אקריליים ועוד. ובכדי לפעול בצורה הכי מדויקת, תמיד תבקשו גם רשימות המלצות מאנשי המקצוע השונים.

 

רוצה שנחזור אלייך לשיחת ייעוץ? 

small_c_popup.png

רוצים רגע לדבר על זה?

רוצים שיחת ייעוץ חינם בנושא שיפוץ המטבח שלכם?

*אפשר כמובן גם להתקשר אלינו ספונטנית: 054-7239911

Call Now Button